Feestdagen (schoon)familie rel topic

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 24 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik lees dit nu pas

Mn schoonmoeder heeft op vrijdag een stoofpotje gemaakt wat we 2e kerstdag gingen eten. Dat was dus al de 6e dag dat het stond... brrrr.

Gelukkig was er stokbrood en ander eten dus we zijn wel zat geworden

Ysabella en esklessebes vinden dit leuk.
  2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.048
    3.688
    113

Het kwam dus zelf bijna aanlopen...

Waxinelichtjes en Lies1611 vinden dit leuk.
  3. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Pfff wat lees ik toch allemaal qua verhalen.
    Ik leef met jullie mee.

Hier ook een sm van niks zeg.
    Mn zoontje was ziek tijdens kerst 41 graden koorts niet eens gebeld of langs geweest.
    Dagen zijn verstreken en nog steeds niks.
    Maar goed ze heeft een lievelingetje qua zoon en dat heeft ze vorige jaar ook zo gezegd waar iedereen bij was dus ook mn man.
    Maar goed ze zat veel liever met haar andere xoon en kleinkinderen kerst te vieren die zoveel kafootjes hebben gekregen ( zag foto's voorbij komen op FB)
    Mn man is overigens ook niet uitgenodigd door zijn broertje.
    Hij is en was sowieso al klaar mee
    Gelukkig maar.
    Ben blij dat hij het ook inziet anders was het gauw afgelopen tussen ons.

Ik moet zeggen er is zoveek gebeurd
    Ze is ook niet geweest op mn verjaardag of op mn zoontje ze 1ste verjaardag
    We hadden ruzie gekregen

Oh ik kan dat mens echt niet uitstaan
    Ik zie haar liever gaan dan komen

Als ik mn ei kwijt zou willen wat er de afgelopen 15 jaar is gebeurd dan kon ik een boek schrijven

Overigens heeft ze Geen contact met haar andere familieleden
    Haar eigen fam weet hoe ze is zelf haar zussen
    Ik kan zo goed o p schieten met hun.
    Zidra ze weet dat we contact hebben of dat bij ons iemand is geweest is ze jaloers.
    Omdat er zo 5 jaar niemand meer komt.
    Schoonvader is helaas overleden.

Ik heb besloten om met oud en nieuw ook niet de beste wensen de wensen.
    Ze kan van mij echt de boom in

Wat een frustratie he
    Moest het even kwijt pfffff

4. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Is goed doorgestoofd dan..

lidu1 vindt dit leuk.
  5. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    @Popie misschien ook wel dat gouden kind/ zwarte schaap idee waar andere het hier over hebben. Maar wat vreselijk naar ook voor je man.

6. Popie

Popie Bekend lid

15 nov 2015
    625
    119
    43
    Vrouw
    Ja precies
    Het is voor mijn man niet leuk, maar hij ziet zelf ook de verdeling.
    Vandaag zelf gebeld door een tante van mn man en ze zegt tegen me je bent ook mn kind. Kun je nagaan wat voor sm ik heb.
    Ik ben blij dat haar eigen familieleden achter mij staan en mij steunen
    Vind dat ook belangrijker dan 1 persoon

7. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Pff nou ik kan er ook over meepraten, maar weet het allemaal even niet meer. Het zit zo. Ik heb een zus en die heeft best wel een apart leven. Nou prima, iedereen moet uiteraard weten wat hij doet, maar ik werd de laatste maanden zo gek van die verhalen van haar.
    En elke keer zag je het van ver af aankomen, ze valt gewoon op hele rare mannen. Allemaal criminele zaakjes, gedoe. De 1 pist uit wraak over het graf van mijn moeder (!!) De ander hoopt dat haar familie sterft. Ze heeft aanklachten tegen mishandeling. Ze komt trots vertellen aan mijn kinderen (wel al iets ouder) dat ze wel 3 gasten aan het lijntje houdt terwijl ze ook nog zwanger wilt worden. Altijd gezeik met mannen en nou heeft ze weer zo een kansparel! Moet ze echt zelf weten hoor, maar ik moet wel steeds al die lelijke verhalen aanhoren, ik vind het gewoon supereng. Kerstavond zat ze de hele tijd te gokken op haar telefoon, eerste kerstdag kwam ze al binnen en trots vertellend dat ze 3 mannen had en op een gegeven moment zei ze dat ze in "zaakjes" zat, want ja, ze heeft toch geld nodig. Maar ze ging dus pilletje of weet ik wat aan een vriendin geven. Die heeft een kind van nog geen jaar oud. Nou moeten ze allemaal helemaal zelf weten wat ze doen hoor, lekker belangrijk, maar ik zei alleen maar dat ik het niet normaal vond. Nou, dat kon dus niet. Zooo, ze ging zoooo tekeer tegen mij dat de buren de politie wilden bellen.
    En ik was dronken en kon niet tegen alcohol volgens haar, ja want alleen dan kan je je mening geven die je schijnbaar niet mag geven????
    En echt, ik heb echt alleen dat gezegd dat ik het niet normaal vond, harddrugs en een klein kind. That's it!
    Toen begon ze dat ik niet zo moet oordelen en het ergste was nog dat, iets wat ik haar in vertrouwen had verteld, ze dat ook begon te bleren, nou, toen heb ik gezegd dat ik al een tijd klaar was met haar en ben weg gegaan.
    Later hebben mijn kinderen nog even met mijn vader gepraat want ja, niet leuk op die manier, maar mijn kinderen snappen het heel goed vanuit mij.
    Nu is mijn vader in ene heel kortaf tegen mij, geeft geen antwoord op mijn appjes?? Echt, dit is weer net zoals vroeger, ik ben de lul en zij is zielig. Word er niet goed van.
    Ben ik nou zo raar dat ik daar wat van gezegd heb? Ik hou al maanden, zo niet langer, mijn mond al vanwege de lieve vrede en het blijkt wel weer waarom, tegen narcisten valt niet op te boksen, die willen het toch niet snappen. Zo klaar! Hart gelucht!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Ook herkenbaar helaas. Zusje met borderline. Al gaat het de laatste tijd beter gelukkig, misschien is er hoop. Mijn ouders willen het ook nooit zien.

9. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Dank je wel voor je antwoord. Er is ooit inderdaad borderline bij haar geconstateerd, maar ze zei dat dat was aangedikt omdat ze haar uitkering wilde behouden. Maar ik geloof dat wel dat ze dat heeft. Maar heb het nu zo moeilijk, dus ben allang blij met je antwoord en dat het toch echt niet aan mij ligt :(

10. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    En ik weet ook wel dat het niet aan mij ligt hoor, maar goed, je gaat dan toch twijfelen of je er goed aan gedaan hebt om "commentaar" te geven, Maar kan ook niet eeuwig mijn mond blijven houden.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Heel herkenbaar hoor. Ik kan het ook niet altijd aan om mijn hond te houden, maar als ik er wat van zeg, dan weet ik ook al dat ik het heb gedaan. Zo lastig. Zeker met kinderen, mijn zusje nam ooit eens een jongen mee naar huis die gevlucht was uit de verenigde staten en daar nog een gevangenisstraf uit moest zitten. Ik vond dat niet fijn met de kinderen, maar toen ik er wat van zei, had ik het gedaan..

Niet leuk, veel sterkte en succes ermee. Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het voor mijn ouders ook niet makkelijk kan zijn.
    O ja, mijn zusje ontkent ook dat ze borderline heeft, ondanks officiële diagnose, maar dat schijnt erbij te horen.

12. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Wat herkenbaar! Ze snapt ook niet dat ik het echt niet tof vind dat ze met allemaal rare gasten om gaat, ik ben alleenstaande moeder en heb een ontzettend groot verantwoordelijkheidsgevoel over mijn kinderen. Maar dat staat er volgens haar helemaal los van. Ik vind het gewoon eng en er zijn er meerdere geweest die mijn familie bedreigd hebben tegenover haar. Maar dat vertel ik allemaal niet tegen mijn vader dat soort dingen. En nu heb ik het gevoel alsof hij boos op mij is. Maar misschien valt het mee. Ik heb hem uitgenodigd voor oudjaarsavond, dus ik wacht het af.

13. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Wel fijn om even zo van me af te schrijven ...

suus1983 vindt dit leuk.
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.469
    113
    Zo lastig he. Hopelijk snapt je vader het. Het is voor jou ook niet leuk. Mijn ouders weten ook niet alles inderdaad.

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.470
    10.387
    113
    Mooi gesproken en ook echt waar.

Ysabella vindt dit leuk.
  16. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik had ze die kaars in hun achterste gedrukt;)

Caithy vindt dit leuk.
  17. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik geef je 200% gelijk. Veel succes ermee, ik hoop dat je vader het licht ziet.

Meral vindt dit leuk.
  18. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    @Meral waf ontzettend heftig en verdrietig zeg! Dit ligt zeer zeker niet aan jou! Hopelijk kan jouw vader dit ook inzien maar snap ook dat je hem er niet verder mee wilt belasten allemaal. Zo moeilijk!

Meral vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina