feestdagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjeetje, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ben met de Kerst ook bijna 37 weken zwanger, dus wij blijven lekker thuis. Schoonfamilie komt hierheen en gaan we lekkre (makkelijk) gourmetten. Mijn ouders zijn bij mijn zusje/zwager in Engeland, dus daar vieren we het al een week eerder mee.
    Met oud&nieuw blijven we waarschijnlijk lekker met z'n drietjes thuis (man, dochtertje en ik) of misschien heeft de kleine zich dan al aangekondigd????

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

tja ik heb hetzelfde 'probleem' zowel met kerst als oud en nieuw,ik ben nl op 26 december uitgerekend,dus kan echt niets plannen:(
    Baal er wel een beetje van ..maar ja..het is niet anders

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben dan 34 weken zwanger en we hebben besloten om thuis te blijven met zn tweetjes. Als het twaalf uur is dan gaan we wel even de straat op en misschien nog even langs mijn moeder + vriend. Die wonen toch in de buurt.

Nieuwjaarsdag gaan we 's middags de familie van mijn vriend bezoeken. Die komen nieuwsjaarsdag allemaal bij elkaar.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij de eerste zijn we tot een uur of 3 bij vrienden geweest, die gingen daarna uit, toen zijn wij naar huis gegaan, hebben toch een hele leuke avond gehad. Dit jaar proberen we nog een leuke vakantie te vinden voor niet al te veel geld, lekker naar de zon ofzo...

Deel Deze Pagina