zwanger en toch bloedverlies?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door missg, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik ben zwanger denk rond de 4weken. Nou heb ik af en toe last van een beetje bloed verlies. het is licht van kleur. af en toe heb ik buikkrampen. iemand hier ervaring mee?

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hmm, ja lastig. Ik weet dat het je nu echt niet gerust stelt, maar het kan echt 2 kanten op meid. Krampen en bloedverlies is meestal geen goed teken (2x een miskraam gehad), maar het kan ook goed gaan. Het bloed zou nog wat innestelingsbloed kunnen zijn en krampen kunnen komen door het oprekken van je baarmoeder. Bij deze zwangerschap had ik ook een ongesteldheidsgevoel en bloedverlies. Zie banner ;)

3. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hoi meid,

Ook hier een positieve afloop. 8 dagen gevloeid bij 4 weken. Waarschijnlijk innestelingsbloed icm oud bloed wat er gewoon nog uit moest.
    De krampen waren bij mij het oprekken van de bm. Maar oei wat maakt je dat onzeker!

Succes!!!!

4. kalli

kalli Niet meer actief

Ik heb een positieve en een negatieve ervaring. De eerste keer kreeg ik bij ruim zeven weken bloedverlies en dat is uitgelopen op een miskraam. Vorige week heb ik vanaf 5+3 bloedverlies gehad, met 5+6 ben ik naar de eerste hulp gegaan en een mooi kloppend hartje gezien. Het bloeden is na een aantal dagen gestopt.

5. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik heb meerdere keren bloedverlies gehad, waarvan de laatste keer met 15 weken, met krampen, duizelig, misselijk etc.
    Normaal gesproken is het inderdaad geen goed teken, maar bij mij was alles prima met het kindje (nu 22 weken)

Ik kon elke keer na het bloedverlies direct langs bij de verloskundige om een echo te laten maken en te kijken of alles goed was. En ze zeggen nu ook steeds; bij bloedverlies gewoon weer bellen! Ik heb mijn eerste echo met 5,5 weken gehad. Weet niet of dit met 4 weken ook al kan, maar je kan altijd even bellen.

het kan in elk geval alle kanten op!

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb bij de eerste in week 5 ook bloed verloren, schrok enorm. Maar hij is nu onderhand alweer bijna 8 jaar dus het kan ook zeker goed gaan meid!

7. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mocht vandaag ook langs komen. de gynaecoloog vertelde me dat ik 5 weken en 3 dagen zwanger ben. men kleine wondertje zat nog mooi in mijn baarmoeder en ze zei idd dat veel vrouwen dit hebben, maar door meerdere miskramen maakte ik me toch wel zorgen. 14 maart mag ik weer langskomen om naar het hartje te kijken

8. kalli

kalli Niet meer actief

Wat fijn dat het allemaal goed is!!! Ik ken die onzekerheid, hoewel ik vorige week een mooi hartje heb gezien, ben ik nog heel bang dat het mis gaat. Ik denk dat dat niet zo raar is als je al eerdere slechte ervaringen hebt gehad. Succes volgende week!

9. girly00

girly00 Lid

7 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

wie kan mij helpen..
    Ik was 2 weken overtijd, normaal hooguit 3 dagen overtijd maar over het algemeen een regelmatige cyclus.

Toen ik een test wilde doen kreeg ik opeens veel kramp, viel er bijna van flauw en 2 dagen bloedverlies, daarna 2 dagen niets en weer 2 dagen bruin verlies. Ik ben naar mijn huisarts geweest die zei dat er niets aan de hand was maar dat ik niet zwanger kon zijn.

Ik heb nu nog steeds (anderhalve week later) een hoge temperatuur voor mijn doen (normaal rond de 35,4 nu 36,7)
    Ook over de dag heen misselijkheidsgevoel en harde onderbuik en borsten, net als ik voor mijn ongesteldheid vaak heb. ook vreselijk emotioneel en donkere tepels.
    Wat zou dit alles kunnen zijn? Aan mijn huisarts heb ik niets, die wil mij ook niet doorsturen naar het ziekenhuis.

Groetjes

10. kalli

kalli Niet meer actief

Heeft de dokter een zwangerschapstest gedaan? En heb je zelf alsnog die test gedaan? Als die beiden negatief zijn, dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Ooit weet je niet wat je lichaam allemaal voor je in petto heeft, we hebben te doen met hormonen en dat zijn hele eigenzinnige wezentjes ;)

11. girly00

girly00 Lid

7 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee alleen de dokter heeft een test gedaan.. maar ik vraag me af wat voor testen dat zijn want hij was binnen 2 minuten klaar. Zelf heb ik nog geen test gedaan omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat de dokter gelijk had. Maar al die (menstruatie) klachten blijven en dat vind ik vreemd.

Misschien dat ik me gewoon te druk maak hoor

12. kalli

kalli Niet meer actief

Zo'n test duurt ook niet zo lang, maar volgens mij zijn de testen bij de dokter meer hcg gevoelig dan de testen die wij in de winkel kopen, dus als die negatief is, dan zal een thuistest ook negatief zijn. Je zou het nog eens kunnen proberen, over een paar dagen of zo. Je hcg blijft namelijk stijgen...

13. girly00

girly00 Lid

7 mrt 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee dank je wel ga ik dat proberen en anders volgende maand maar weer hopen he ;)

14. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kalli,

hoelang heb jij bloed verloren dan? gefeliciteerd trouwens! ja de moeder gevoelens zijn er nu al he :p heb er ook erg veel last van.

15. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb een jaar geleden bloedverlies gehad en toen was het einde verhaal helaas.

2 weken terug had ik wat 'oud' bloedverlies, maar kwam er op een gegeven moment ook rood mee. Toen geen echo gehad (omdat het niet doorzette en ik kort zwanger was) maar wel een vroege echo gepland (morgen).
    Afgelopen maandag werd ik opeens duizelig, ging zitten, voelde het lopen en ja hoor, meer bloedverlies dan dat ik bij m'n mk of bij menstruaties gewend ben. Echt heel erg veel. Heb die avond ook een echo gehad meteen en ondanks dat ik echt het gevoel had dat het fout zat, toch een vruchtje met kloppend hartje gezien. Heel bizar. Morgen weer een echo en zit aardig in spanning.
    Dus het kan alle kanten op.

16. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Wat een reacties allemaal zeg.... Kan het niet meer bijhouden haha.
    Hier gaat het lekker. Heb gewerkt vandaag.
    Ik heb op mijn werk nog niks verteld, dit wilde ik na de 1e echo doen.
    Ik werk in de zorg en vind het heel lastig om mijn mond te houden.
    Er zijn wat bewoners met Clostridium bacterie en ik weet niet of dit evt schadelijk kan zijn voor mij en ons kleintje.
    Hoe kan ik het beste handelen in dit soort situaties vinden jullie?
    Ik zal hier vaker tegen aan lopen op mijn werk.

17. missg

missg Lid

28 feb 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon googlen en overleggen op het werk!

18. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Sorry, dit moet in een ander topic staan...

Deel Deze Pagina