hoi allemaal, volgens mijn berekeningen ben ik nu 7 weken zwanger. ik heb niet echt last van kwaaltjes. had van de weer wel last van veel boertjes laten zo maar van uit het niets... af en toe misselijk. me borsten zijn wel gevoelig plassen doe ik niet vaker, maar ik heb het idee dat ik wel meer in 1x plas (doe mee met moeders voor moeders de bussen worden steeds voller) hebben jullie dit ook? 21 maart de eerste ego! spannend! GR.
Ik heb eigenlijk ook niet veel kwaaltjes; misselijk met vlagen ( was vorige week veel erger met braken en erg energieloos) Wel erg gevoelige borsten en obstipatie Dat was het zo een beetje. Ik doe ook mee aan MvM mijn kannen waren de 5/6 week tog veel voller als nu..
hier ook geen klachten alleen wat sneller moe.. lage bloeddruk en bandenpijn.. vorrige zwangerschaps had ik wel alle kwaaltjes en dat ging mis. bij mn zoon en dochter ook geen kwaaltjes gehad ( alleen lichtelijk op het einde)
ik had de eerste weken last van moeheid. niet gewoon moe, maar echt ontzettend moe. dit had ik gister weer. maar het was heel druk op het werk dus kon ook niet na huis. na het eten s avonds nog even snel de afwas gedaan. toen was het 7uur en ben ik op de bank gaan liggen slapen. toen kwam mn man thuis om 9uur. toen ben ik naar bed gegaan, en heb ik weer geslapen tot vanmorgen 8uur. en ik kan nog niet zeggen dat ik lekker uitgeslapen ben, dus moet ik er vanavond weer vroeg in denk ik. oja, en s ochtends heb ik elke keer het gevoel dat ik flauw ga vallen, dan begin ik te zweten enzo..en het eten krijg je dan bijna niet na binnen. bah das echt niet prettig..maarja everything voor het goede doel haha
Vraagje: hebben jullie ook last van hele warme handen? Ik voel verder echt heet aan..of het is gewoon een griepje, kan natuurlijk ook