Oh joh dat had ik helemaal gemist... en ze vertelden mij dit bij de feestlocatie die ik belde het is ook veel te moeilijk allemaal
Maar jullie zijn in totaal met < 30 man, toch? Edit: ik heb jou en TS door elkaar gehaald. Never mind
Als het binnen de maatregelen past (ik zou dus komende week wel nog even afwachten), zou ik er geen probleem mee hebben.
Ligt eraan hoe groot het dorp is en hoe druk het is. Ik woon ook in een dorp maar wel met 65000 inwoners en hele drukke wegen
Ik weet niet of het slim is...ja ze zitten de hele dag bij elkaar al in de klas, maar dat is wat anders dan een feestje vieren met muziek, zingen en dansen! En de kinderen zullen rond de 11-12 jr zijn, en daar zie je ook steeds meer besmettingen.
Eens. Vind dat echt onzin eerlijk gezegd. En bijv de horeca heeft het al moeilijk. Waarom dit dan zo invoeren.
dat doen ze hier in de klas volgens mij ook allemaal... regelmatig een just-dance in elk geval.. en verjaardagen worden ook gewoon gevierd. Dus ik zie ook geen probleem. Erg leuk ts
Ik heb het laatst ook gedaan. 20 kinderen en 3 volwassenen om dezelfde reden. Was wel een kleiner zaaltje dan wat jij hebt gok ik. Was ook na de aangescherpte maatregelen. Ouders hebben hun kinderen buiten opgehaald!
Mijn dochter is afgelopen zaterdag naar een dansfeestje geweest met 35 kinderen (klas en hockeyteam van de 2 jarigen) Ze zijn allemaal onder de 13, ik zie echt het probleem niet.
Mijn kind mag gerust naar een feestje van een klasgenoot. Dus bij zo'n feest al ts in gedachten heeft zou ik mijn kind laten gaan. Superleuk idee! Ik hoop voor je dat de nieuwe maatregelen geen roet in het eten gaan gooien.
Als ze ook bij elkaar in de klas zitten zou ik niet weten waarom niet zoals hierboven gezegd word zou ik idd wel even de maatregelen afwachten voordat je je kind blijmaakt met een dode mus