wasmachine op houten vloer

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 15 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Oke, wij zijn net verhuisd, de wasmachine staat op zolder nu. Een gloednieuwe. Maar pffff dochter trilt haar bed uit met centrifugeren.
    Wat is de oplossing? Ik lees van alles op internet, maar wat gaf verschil bij jullie?

De wasmachine staat nu op zo'n grijze/zwarte val-mat zeg maar. Zo'n speelmat. Eerst in een bak - maar die hebben we er nu onderuit gehaald - maar dat maakt geen verschil.
    We overwegen nu om de bak aan de vloer te kitten (advies opvolgend) - maar wat werkte er nu goed bij jullie?

De droger past er trouwens niet op en hij staat waterpas. Officieel is het een vrij stille wasmachine... maar als de hele verdieping mee gaat trillen is het ook niet zo stil meer ;) . Dochter vind het gewoonweg eng als ze in haar bed ligt... wie heeft de oplossing die bij hen/haar werkte?

2. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik denk eerlijk gezegd dat het onmogelijk is om hem niet te laten trillen. Misschien tijdstippen van je wasjes aanpassen aan de slaapjes van je dochter? Ik zet hem altijd meteen aan zodra ik s ochtends opsta. Na 19 uur kunnen mijn kids er ook niet van slapen.

3. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Bij ons was na een verhuizing iets aan de binnenkant van de machine een beetje los gaan zitten (weet niet meer wat). Machine leek toen bijna op te stijgen door de herrie:confused:. Na reparatie was het over.

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.040
    16.545
    113
    Wij hebben er een speciale mat onder en ook ik doe alleen de wasmachine aan als mijn zoon niet slaapt.

5. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Heb je wel de transportbouten verwijderd? :p

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zijn ook rubber en doppen te krijgen, geen idee hoe ze heten. Vriendin van me heeft die ook op houten vloer.
    Nu stuk stiller, waar het eerst leek op een raketlanding als ie draaide, is het nu redelijk normaal.

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dat hebben wij er idd ook onder, zulke zijn dat: Screenshot_20190715-183906.jpg

Panter vindt dit leuk.
  8. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Bij ons staat hij op een blok beton.

Deel Deze Pagina