feestje 8 jaar, nog steeds. cadeauzakje op eind?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door giebel, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Nee nog nooit gedaan en ik vind het ook niet nodig. Tijdens het feestje lekker snoepen en dan ook thuis nog.. nee niet nodig.

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Hihi, ik las even verder en bedacht me ineens iets:D.
    Vorig jaar fotolijstjes versierd met foto van het groepje meiden erin; dat ging natuurlijk mee naar huis.
    Dit jaar gaan we kaarsen maken; dus dat gaat ook mee naar huis.
    Bij zoon een keer naar een natuurspeeltuin en toen kregen ze allemaal een schep die ze mochten houden.
    Stiekem heb ik dus wel iets mee naar huis gegeven, maar geen snoep dus.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.180
    35.854
    113
    Doen wij altijd en lang niet altijd met snoep erin, maar gewoon een kleinigheidje. Is hier ook wel gebruikelijk. Dochter had een slaapfeestje met beauty thema en toen gaven we bijvoorbeeld een mini lipglossje van topmodel en een maskertje mee.

owly vindt dit leuk.
  4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Dit topic doet mij er aan herinneren dat ik nog twee kinderfeestjes moet organiseren :p

Ik geef niks meer mee naar huis of het moet in het pakket zitten. Vorig jaar kregen alle kinderen na afloop een zakje snoep vanuit de binnenspeeltuin. Ook met de kinderverjaardag thuis ben ik al lang gestopt om iets mee te geven na afloop.

5. MariMari

MariMari Actief lid

8 jun 2018
    204
    331
    63
    Vrouw
    Thuis
    Ben er ook niet van maar zoontje wel en het is ook gewoon hier in de omgeving.
    Heb een keer een groepsfoto gemaakt tijdens het partijtje met de clown en heb deze gelijk uitgeprint, ingelijst en in het zakje gedaan met een zakje chips erbij...groot succes. In het laatste zakje, met 8 jaar, zat een notitieboekje met een glitter pen, een boksballon en een zakje koekjes.

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Idem

7. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier krijgen ze altijd op elk feestje een snoepzak van de "snoeperij" hier in t dorp. Ik doe dat dus ook maar trouw.

8. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nooit gedaan maar heb altijd feestjes buiten de deur gevierd, moet er niet aan denken om zoveel kinderen in mijn huis te hebben :oops::cool:

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hier zelfs nog na 11e verjaardag! Wel met een mini bruisbal erin bijvoorbeeld.

owly vindt dit leuk.
  10. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Nooit gedaan! Ik vind het zelf ook niet nodig om snoep mee te geven na een feestje waar ze al genoeg te snoepen krijgen.

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Een wetenschapsfeestje! En dan je eigen veiligheidsbril en labjas meenemen naar huis! Hoe vet!

Je hebt me een serieus leuk idee gegeven voor wanneer onze dame 8 wordt.
    Ik weet nou al dat we onze eigen raket gaan bouwen, waarvan het dan wel leuk zal zijn als het ding ook werkelijk de lucht in gaat.
    Denk dat we ook een vulkaan maken
    Mag ik vragen wat jullie voor proefjes gedaan hebben?

owly vindt dit leuk.
  12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    We hebben een soort raket gemaakt met bruistabletten, om kunstgebitten mee schoon te maken. Heel simpel, maar voor de kinderen wel een spektakel.
    Verder wat vrij simpele dingen met kaarsjes, omdat ze op die leeftijd meestal nog niet met vuur mogen spelen ;) Dus kaarsje aansteken en potje erover zetten. Dat met verschillende maten potjes.

En als je zo'n bruistablet oplost, komt er CO2 vrij. Of had ik dat nou gemaakt met azijn en soda? Dat weet ik even niet meer. Maar die CO2 had ik dan opgevangen in een ballon of potje ofzo. Daarmee kun je dan een kaarsje 'uitgieten'.

Verder weet ik het niet zo goed meer. Maar er zijn echt sites vol met ideeën. Mijn probleem was toen meer dat ik teveel ideeën had, dan te weinig. En het was echt heel leuk.

Kat1981 en Amarens vinden dit leuk.
  13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Proefjes .NL daar staan allerlei proefjes op. Echt super leuk, nog even wachten tot hij wat ouder is.... Of misschien bij zijn dino feest een vulkaan uitbarsting:D

Deel Deze Pagina