feestje 8 -jarige 's avonds; hoe laat mag dat worden?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Happymam, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zou mijn kind ook niet mee laten gaan. Veel te laat.
    De tip om dit overdag te doen met de kinderen vind ik wel leuk, maar dan zou ik er gewoon een dagje strand van maken en niet twee uur wandelen.

2. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Mijn dochter is ook 8 jaar en ik zou er absoluut niet gecharmeerd van zijn als ze om half 11 's avonds thuis zou komen van een feestje. Weekend of niet.
    Ook zou ik het niet leuk vinden als ze 'verplicht' zou moeten gaan wandelen op het strand.

3. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zo verplicht is het toch niet, dan zijn alle dingen een plicht. Strandwandelen vind ik juist wel leuk, maar alleen het tijdstip vind ik te laat.

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik vind het tijdstip geen probleem voor een keertje, maar de activiteit zou ik niet mee eens zijn!
    eerst zo lang in de auto, dan nog 2x zo lang lopen, en dan weer in de auto.
    Nou, ik zou wel een leuker feestje weten te verzinnen...

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik vind wandelen van post naar post toch echt wel een verplichting. Je hebt een bepaald doel en halverwege omkeren is toch niet echt de bedoeling.
    Als je naar een speeltuin gaat kiest elk kind uit waar hij/zij wil gaan spelen. Ga je knutselen, dan kiest het kind ook vaak uit wat hij/zij het mooiste vindt.
    Met die wandeling moeten alle neuzen 1 kant op, of je het nou wel of niet leuk vindt....

6. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Bedankt voor jullie meningen, heel verhelderend! Dit plan gaat in de ijskast, komt er hopelijk weer uit in groep 8 :)
    Ik en onze kids zijn graag buiten, wandelen, fietsen, skaten, maar dat er ook kids zijn die dat niet leuk vinden / gewend zijn, hebben jullie gelijk in. Dan is het wel lang en laat. Bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina