ik zou het sowieso verplaatsen.. ik vraag me af of veel kinderen vrijdag sowieso niet compleet verrot zijn als het echt de temperatuur word die ze aangeven al die dagen ervoor al....
Geen speel tuin of park met water spray park? Hier heb je die er 2 nml en dat is ideaal met jonge kinderen!
Is er geen andere tuin waar je gebruik van kan maken? Ouders of vrienden? Waterfeestje zou mij erg leuk lijken. Desnoods kort je het wat in ivm met de hitte.
Ik heb even gemist hoe oud de kinderen zijn, maar met iets oudere kinderen ziu ik wellicht met die temperaturen naar de bios gaan, of ergens bowlen met airco. Evt binnen zwemmen
Inderdaad, gewoon iets anders doen, bioscoop, bowlen, glow in the dark midgetgolf of naar een natuurspeeltuin waar ze ook waterpompen hebben enzo. Wat waterspuiten kopen bij de Action, genoeg te drinken en dat is ook leuk. Evt. een ijsje halen bij McDonalds.
Kijk ook even op een andere site: de ene zei dat het hier 38 graden zou worden, de ander kwam niet verder dan 30. Evengoed warm, maar toch een heel verschil. En inmiddels is de voorspelling voor vrijdag hier nog ‘maar’ 27/29 graden.