Feestje dilemma

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door MadeInUSA, 14 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    #21 Pinkflower, 16 jun 2024
    Laatst bewerkt: 16 jun 2024
    Alleen het vriendje!
    Ik heb zelf een tweeling. Ze hebben gezamenlijke vrienden, maar ook allebei hun eigen vrienden waarmee ze op school ook wel samen mee spelen in groepsvorm. Maar dan speelt de één alleen met het kind op school in groepsvorm of soms met z'n drieën en niet thuis alleen in de vorm van speelafspraakje.
    Hier wordt het kinderfeestje tot nu toe ook samen gedaan omdat ze dat willen. Gezamenlijke vrienden kopen voor beiden een cadeautje en de andere kinderen kopen voor 1 van de 2 een cadeautje.
    Ze worden gelukkig ook nooit uit medelijden uitgenodigd op een feestje door een vriendje/vriendinnetje van de ander. Dat zou ik vervelend vinden als ouder zijnde.
    Het gebeurd bij ons dus dat de één wordt uitgenodigd voor een feestje van vriendje/vriendinnetje en de ander niet terwijl er wel op school in groepsvorm mee wordt gespeeld, maar niet individueel thuis.
    Het zijn individuen. Het maakt niet uit of ze 1 of 2 eiig zijn zoals iemand beschreef.

spruitje80 vindt dit leuk.
  2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik zou in dit verhaal alleen het vriendje uitnodigen. Je zoon wil dit zo en het is niet zo dat dat broertje de enige jongen uit de klas is die niet is uitgenodigd.

Deel Deze Pagina