feestje dresscode zomers feestelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik vind het nogal een eis die ze stellen.
    Ik snap het van de mannen, ze moeten een korte broek aan.
    Maar ik heb zoiets niet eens.
    Alleen een strak donker blauw jurkje (voor gala gelegenheden).

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou iets zomers aantrekken waar je jezelf goed in voelt. En mij niet teveel aantrekken van 't feit dat zij persé willen dat het niet over de knie mag.

Met mijn maatje 50 zouden ze overigens mogen kiezen: Mij in broek zien (eventueel driekwart) en een leuk shirtje ofzo ofwel niks zien omdat ik niet kom.
    Ik sta gewoon met geen enkele jurk of rok, dus ik ga me daar ook niet belachelijk in maken.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Wat een rare dresscode. Ik zou voor een maxi skirt gaan. Bij de hema momenteel voor 15 euro. Verder niet te veel aantrekken van een dresscode hoor!

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik ken eigenlijk alleen een dresscode die andersom is, dus geen rokken boven de knie of mannen verplicht in lange broeken.

Ik ken het feest niet, maar is de dresscode niet met een knipoog? Zo van we willen echt het zomerse gevoel creëren, dus kom op, iedereen in zijn zomerse outfit! Als dat het geval is, kun je daar vanaf wijken, lijkt mij. Dan trek je gewoon wat aan waar jij je lekker in voelt.

Als dat niet het geval is, kun je naar mijn mening niet gewoon maar aantrekken wat je wilt. Het is niet jouw feest en zij hanteren een bepaalde (overigens vrij bijzondere en mijns inziens rare) dresscode. Daar moet je je dan aan conformeren of anders niet gaan.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Kom meis je mag mijn kokosnoten en grasrokje wel lenen ;)

Ff zonder dollen, jij bepaald je grenzen. Heb je er zin in? Dan zou ik gaan in kleding die je zelf uit heb gekozen. Geen zin? Dan zou ik lekker in de tuin gaan zitten! X

6. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Wat een bullshit thema. Zomers feestelijk, oké maar een rok tot boven de knie? Doe lekker iets zomers aan waar jij je goed bij voelt. Je bent echt niet de enige die geen rok tot boven de knie aan heeft.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heeft een man misschien die dresscode bedacht? In de hoop dat ie onder rokjes kan turen :)

8. tuc

tuc Niet meer actief

en ik bedenk mij: ken je nog meer mensen (buiten je man) die er heen gaan. Misschien voelen zij zich hier ook niet prettig bij en ben je dan dus niet de enige die zich niet aan deze bizarre dresscode houdt.

9. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Haha jaaa, vreselijk dat soort mannen die in februari al op Facebook gaan zetten dat het bijna rokjesdag is. Bluhhh!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even overleggen met de gastheer/-vrouw. Is een loszittende lichte broek niet iets? Of een lange bloemerige jurk? Zo'n zomer-/strandjurk?

11. petrova

petrova Actief lid

Ik heb dat idee ook een beetje ja. Kan me totaal niet voorstellen dat er iemand er ook maar iets van zegt zolang je er inderdaad zomers uitziet en niet met een wollen sjaal aan komt zetten of zo :D

Deel Deze Pagina