Feestje een maand later?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Neilia, 21 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja joh, kan prima! Gewoon afwachten hoe je herstel gaat en dan lekker plannen.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

dat was hier ook de bedoeling, maar ik heb echt 0 energie.
    Mijn bloeddruk zit op het randje dus er is een kans dat ik met 37 weken meerdere keren pw in het ziekenhuis zit.
    Ik wil geen feestje onder voorbehoud.
    C kan slecht tegen veranderingen dus als ik zeg dat der feestje op een bepaalde dag gaat plaats vinden dan kan ik dat niet zomaar veranderen.

man neemt een dag vrij om te helpen dus dat scheelt al :) en mocht dat niet lukken komt mijn moeder helpen.

ze wilt overigens graag een donut feestje en donuts versieren dus lekker simpel :p

Zonnestralen vindt dit leuk.
  3. Neilia

Neilia Niet meer actief

heerlijk zo een reactie!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Mijn kinderen zijn tegen of in de vakantie jarig. Ze geven hun feestje dan net voor de zomer. Dus in de tijd dat ze op school van activiteit naar activiteit gaan, op de sportclub allerlei afsluitingen hebben, en alle midzomerkindjes hun feestjes geven, met dit jaar ook nog wat inhaalfeestjes uit de lockdown erbij. Oftewel hun agenda was bomvol en de kinderen zaten uiteindelijk helemaal stuk. Misschien is spreiden helemaal niet zo'n gek idee.

5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ook pre-corona hebben wij dat wel eens gedaan en hebben onze kinderen ook wel eens feestjes gehad van kinderen die al maanden daarvoor jarig waren. Geeft echt niks hoor! Lekker doen wanneer je zelf het idee hebt dat het ook kan.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Hier al zijn vaak later gedaan. Of zwanger/net bevallen, of in de zomervakantie jarig...
    De meiden moeten nu ook weer wachten (vorige week en volgende week jarig) aangezien we nog 2 weken vakantie hebben en ik het de eerste week sowieso niet wil.
    Vorig jaar moesten ze wachten ivm nieuwe baby. Oudste zoon moest 4,5 jaar geleden ook wachten ivm baby. (Ja, we hebben maar 2x per jaar seks waardoor de kinderen kort op elkaar jarig zijn :p)

Neilia vindt dit leuk.
  7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Ik zie geen enkel probleem, voor kinderen is er altijd wel tijd voor een feestje.

Deel Deze Pagina