dat was hier ook de bedoeling, maar ik heb echt 0 energie. Mijn bloeddruk zit op het randje dus er is een kans dat ik met 37 weken meerdere keren pw in het ziekenhuis zit. Ik wil geen feestje onder voorbehoud. C kan slecht tegen veranderingen dus als ik zeg dat der feestje op een bepaalde dag gaat plaats vinden dan kan ik dat niet zomaar veranderen. man neemt een dag vrij om te helpen dus dat scheelt al en mocht dat niet lukken komt mijn moeder helpen. ze wilt overigens graag een donut feestje en donuts versieren dus lekker simpel
Mijn kinderen zijn tegen of in de vakantie jarig. Ze geven hun feestje dan net voor de zomer. Dus in de tijd dat ze op school van activiteit naar activiteit gaan, op de sportclub allerlei afsluitingen hebben, en alle midzomerkindjes hun feestjes geven, met dit jaar ook nog wat inhaalfeestjes uit de lockdown erbij. Oftewel hun agenda was bomvol en de kinderen zaten uiteindelijk helemaal stuk. Misschien is spreiden helemaal niet zo'n gek idee.
Ook pre-corona hebben wij dat wel eens gedaan en hebben onze kinderen ook wel eens feestjes gehad van kinderen die al maanden daarvoor jarig waren. Geeft echt niks hoor! Lekker doen wanneer je zelf het idee hebt dat het ook kan.
Hier al zijn vaak later gedaan. Of zwanger/net bevallen, of in de zomervakantie jarig... De meiden moeten nu ook weer wachten (vorige week en volgende week jarig) aangezien we nog 2 weken vakantie hebben en ik het de eerste week sowieso niet wil. Vorig jaar moesten ze wachten ivm nieuwe baby. Oudste zoon moest 4,5 jaar geleden ook wachten ivm baby. (Ja, we hebben maar 2x per jaar seks waardoor de kinderen kort op elkaar jarig zijn )