Last van darmen door baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1203mama, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hoihoi

Me kleine vent is flink aan het bewegen de afgelopen dagen en wat een heerlijk gevoel. Kan echt uren op de bank zitten met me hande op mn buik. Echt geweldig.
    Nu ligt meneer overdwars (hoofd rechtsboven billen linksonder) en heb ik een behoorlijke buikgriep te pakken.. heb vandaag al in totaal denk ik 2 uur op de wc gezeten :( maar ik heb dan echt zo een buikpijn.. echt last van mn darmen.. ik heb het wel vaker maar nooit zo heftig.. ik kan gewoon niet lopen van de pijn.. kan dat nou komen omdat meneer ook tegen mijn darmen aanschopt??
    Placenta ligt achter dus dacht wel dat mn ingewanden een beetje beschermd waren maar het doet zo een zeer.. kan wel janken van de pijn...
    Komt dat nou door de kleine of heb ik gewoon een hele goede buikgriep te pakken heb. En wat is er aan te doen? Doe me best om genoeg te drinken zodat ik niet uitdroog maar wat is er voorderest aan te doen??:(
    Sorry voor weer het veelste lange verhaal :p
    Maar weet gewoon ffies niet wat ik moet.. moet morgen ook weer werken en weet echt niet hoe ik het moet gaan doen...

2. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Wat vervelend, hoop dat iemand wat tips heeft!
    Veel sterkte daar.

3. life

life Niet meer actief

Ik heb het toevallig gister gehad. Had ook zoveel pijn aan me buik dat zelfs de beweging van de kleine pijn deed en ikzelf kotsmisselijk was. Vooral bovenin de buik en zeikanten deden erg zeer.
    Heb het uitgelegen die dag en nu de volgende ochtend gaat het weer goed. Eventueel paracetamol??

4. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Ik heb de hele zwangerschap al last van mijn darmen. Vooral in het begin had ik vaak 's nachts een date met de wc-pot.
    De verloskundige dacht dat hij gewoon veel op die kant ligt/trapt en dat ik daarom last van mijn darmen kreeg.

Herken het niet van de zwangerschap van onze dochter trouwens.

5. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Dankjullie dames.. hij is vandaag iets rustiger en heb ook gelijk minder last.. hij is dus echt flink aant draaien daarbinnen :p
    Beter druk dan rustig maar de pijn is toch minder leuk😓😓
    Hoop dat mn buikgriep snel over is.. ben der nu wel klaar mee :p

Deel Deze Pagina