Ik wil niet te snel bellen, zit ook bij de gyn dus er komt niemand bij me langs oid. Heb vandaag ook in rust stand ongeveer 7 harde buiken in een uur. 5 daarvan ofzo doen best zeer en het trekt. Baby beweegt erg veel momenteel. Heb ook echt last van mn rug.. Wanneer moet je bellen als je het niet vertrouwd? Ben 33,5 week
Zit er enige regelmaat in? Wordt het meer/minder met rust of douchen? Als er regelmaat in zit of het sterker wordt, direct bellen!
Niet echt regelmaat maar doet wel pijn. Word niet minder door rust ga zo even douchen Ook enorm last van me rug
Als je het niet vertrouwd, zou ik zeggen meteen. Verder als het voor je gevoel alleen opvalt, er zit bijna geen regelmaat in en/of het zwakt helemaal af wanneer je bijvoorbeeld gaat douchen dan lijkt het me nog niet nodig.
Even douchen kijken of t afzakt.. anders gewoon even bellen. Liever keer teveel Dan te weinig. Hier ook mega veel harde buiken. En gaan ook steeds vaker pijn doen. Maar zit geen regelmaat in
Mijn vk zei vandaag pas als je weeen om de 5 min komen minimaal 2 uur lang... Hoefde zelfs niet te bellen als mijn vliezen breken. Als je je zorgen maakt is het natuurlijk een ander verhaal want dan mag je altijd bellen. Ik heb ook al 6 dagen voorweeen en veel
Je hoeft niet te bellen als je vliezen breken?? Apart.. Maar ja ik loop bij de gyn dus dan is t miss allemaal wat strenger
Ik denk dat je indalings weeën hebt... maar ik zou voor de zekerheid even bellen en wat rustiger aan doen want 7 harde buiken in een uur is veel.
Bij ons zeiden ze over vliezen breken, alleen bellen als het niet 's nachts is. Omdat vaak de weeën niet meteen op gang komen etc, dus heeft geen enkele zin Ts, ga even lekker douchen en kijk wat het dan doet. Als het niet goed voelt: Bellen!
Oke 😊 Geen ervaring mee.. Ik moest zowel bij dochter als nu direct bellen als mn vliezen zouden breken. Maar ja ik loop ook niet voor niks bij de gyn haha
Ga toch even bellen rond 8. Word wakker met enorme rugkrampen, en Pijn in schaamstreek. Voel mn buik ook trekken
Ik vond het ook apart! Maar ze zei omdat je vaak niet meteen weeen krijgt hoef je niet te bellen. Mits je gaat bloeden of het vruchtwater bruin of groen is. Ik dacht ook 2 uur lang weeen om de 5 min! 😅 Ik ga zeker eerder bellen! Hahaha
Behalve dat dat pas geld vanaf 37 weken, een veilige termijn voor jd kindje om te bevallen... Voor de 37 weken moet je bellen, want je moet dan sowieso ook in het ziekenhuis bevallen
Kan zo langskomen! Hou jullie op de hoogte de pijn in mn rug is echt ondraaglijk. Hopelijk alleen voorweeën!