Primatour tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door collo003, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Beste verloskundigen,
    Vandaag helemaal mijn eigen vk of huisarts vergeten te bellen.... Nu ga ik morgen met vakantie en zou ik graag een Primatour tabletje in willen nemen omdat ik nu tijdens de zwangerschap erg veel last heb van reisziekte. We moeten best een behoorlijk eind rijden dus anders wordt het behoorlijk afzien denk ik.
    Nu staat er in de bijsluiter van Primatour dat het alleen mag in overleg met de huisarts... Dus dat is ook geen duidelijk ja of nee... Kunnen jullie me verder helpen? Mijn vk en ha zijn nu niet meer bereikbaar dus die kan ik op zijn vroegst maandag weer bereiken en om hier nou het spoednummer voor te bellen....

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ik lees dit nu pas en denk dat je al op vakantie bent. Ben je eruit gekomen?

Groeten Evelien

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voor de zekerheid nog niet genomen, maar wel meegenomen. Zou het nog steeds graag willen weten ivm de vele kronkel en slingerweggetjes hier.

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het wordt volgens de site van de apotheek afgeraden om het te gebruiken in de zwangerschap.

Fijne vakantie.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina