Tjonge, wat een rare gasten. Hier heb ik vrijdag een trouwerij. Ben dan 35 weken. Nou zie ik mezelf niet meer dansen en springen, maar dat komt meer doordat de kleine me gekneusde ribben heeft bezorgd. Ik zal het dan ook niet heel lang vol kunnen houden. En hakken, dat wordt hem helemaal niet, maar wel echt een leuk jurkje hoor!
Ik denk dat het inderdaad een beetje aan het "type" gasten lag. Allemaal vrij "braaf" gekleed, al is daar niks mis mee. Niet dat ik er als een sloerie bij liep (in tegendeel zelfs) maar denk dat ik ook was opgevallen als ik niet zwanger was geweest. Maar kennelijk maakt die zwangerschap dan dat dat soort mensen het gerechtvaardigd vinden om openlijk te roddelen of nee te schudden.. Het is en blijft vreemd. Heb dit echt nog nooit meegemaakt (nog niet eens op de middelbare school, en geloof me toen zag ik er opvallender uit hahahah). Moet wel heel eerlijk bekennen dat ik wat minder stabiel op m'n super high heels sta op het moment. Klein detail.. ben ik een week tijd al twee keer gevallen (nog nooit gebeurd!). Daarvan 1 keer recht in de bosjes.. Het lijkt wel alsof m'n balans anders is.. heel wiebelig! Als gingen m'n dansmoves redelijk zaterdag.. ghehe