Hoi, Ik vroeg me af of er meer meiden hier last van hebben. Ik heb normaal gesproken ik altijd veel vocht en vooral als ik zin heb. En dat is toch best belangrijk om kindjes te maken. Maar nu we voor het echie bezig zijn is het echt waardeloos!! Ik word bijna niet meer vochtig en soms krijg hij het niet.... Snappie. Het voelt af en toe echt als een verplichting en het is gewoon anders dan anders. Ik probeer wel te ontspannen maar het lukt me gewoon niet. En als we het doen na mijn ei is er niks aan de hand en daar baal ik wel van en mijn ventje ook!! we gebruiken nu speciaal glijmiddel... maar het is toch anders..grrr Gr Rebecca
Misschien lukt het wel als je een maand je cyclus niet bijhoudt. Dan zit er geen "druk" achter. Misschien is het gewoon de "druk" waardoor het niet "lukt". Succes!
de eerste maand toen wij begonnen hadden wij er ook problemen mee. Nu doen we het gewoon als we er ook zin in hebben en proberen het regelmatig (om de dag) te doen en niet : oh nu is me ei en nu moeten... gewoon leuk proberen te houden en daar moet je je weg in vinden. sterkte ermee liefs
Doe het een (aantal) keer juist niet! alleen maar knuffelen en voorspel.... lang leve de afwisseling.....
Ja, je bent er dan toch meer geestelijk mee bezig dan lichamelijk. Ik herken het wel. Wij proberen het in ieder geval leuk te houden door speeltjes/lingerie/erotische film (ja sorry voor de details) te gebruiken. Je kunt ook beginnen met een massage en dan wel zien waar het schip strandt. En als je geen zin hebt, dan moet je het gewoon niet doen. Het moet hoe dan ook gewoon leuk blijven!
het is niet zo dat we het niet leuk maken of zo..hihi Nee moet wel leuk blijven! Eerst dachten we dat we bepaalde staantjes niet konden doen en nog meer van die dingen, ga niet verder in datails... Maar nu doen we het wel wat we altijd deden. Meestal is dat als we bezig zijn dat we er aan denken rond mijn ei (van we zijn een kindje aan het maken) ..hahaha het zit toch op de een of andere manier in je hoofd. Maar het voelt gewoon anders aan rond die tijd.. Echt heel bizar! En ik test niet, maar ik voel het wel en ik weet dat mijn ei vrij regelmatig is en dan reken je er wel op zeg maar. Ik ben ook zo bang als we niet een dag voor mijn ei het doen dat het dan een groote kans is dat het niet raak is enz... Gr
Herkenbaar hoor balleke Het is net of je het niet kan helpen he, als je eenmaal weet dat je ongeveer je ei gaat hebben dan wil je er natuurlijk alles aan doen om daar 'gebruik' van te maken Ik weet niet wat daar tegen 'helpt'. Soms wou ik dat ik me juist wat minder bewust was van mijn lichaam en cyclus. Want 'het er op aan laten komen'... en dan 'maar zien'... daar is natuurlijk geen sprake van. Misschien helpt het wel om alles niet in detail aan je vriend te vertellen, maar de mijne wil juist alles weten (of het de goede tijd is of niet enzo)
Nou idd we kunnen mekaar een handje geven. Ik kan er niks aan doen maar weet gewoon dat de tijd is en mijn vriend wil ook weten of we nu in die periode bezig zijn enz... Ik probeer er wel zo min mogelijk aan te denken en vooral tijdens de DAAD zeg maar.. soms lukt maar soms ook niet...Grrr Gr