feestje?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by jmm, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    tja dat klopt , is ook lullig, dat vondt ik ook! , maar dan is er 1 jongetje en met zijn 2e is toch leuker denk ik , het zijn vrienden van elkaar , pffff wat kan dat soms moeilijk zijn zeg, of ik doe moeilijk dat kan ook , wat kan mij het ook nodig ze gewoon alle 2 uit en de volgende keer en goed kijken wie en hoeveel je uitnodigt , tja leer er ook weer van he het is ook mijn eerste kinderfeesttje organiseren,

even een reactie op de antwoorden van jullie , waarschijnlijk hebben jullie dit effe gemist , rustig maar bijt niet !!!

2. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    #22 jmm, Feb 24, 2012
    Last edited: Feb 24, 2012
    klopt ze zijn alle twee leuk! (de kinderen dan) kan niet zo kiezen , dus doe ze alle twee maar !
    Want we gaan een clown uitnodigen tja des te meer kinderen des te meer vreugd zullen we maar zeggen!
    even aanpoten mama voor een keertje ! is maar 1 keer in het jaar jarig! tja zo is het uiteindelijk ook,
    Maar heeeeeeel fijn dat jullie even met me meedenken :);), want ik kwam er even niet uit wat te doen !!!!!!!!!!! gr jmm

Dit was al een eerder berichtje!

Niet boos worden hoor, ben een hele gewone, lieve , gezellige en rechtvaardige moeder die het beste wil voor de kid (s) , wilde gewoon even jullie mening horen !
    Op het feestje komt een clown dus dat wordt wel gezellig! Komen jullie ook! hihihi

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,271
    4,508
    113
    MIsschien kan mama de hulp in roepen van b.v een oma, vriendin, schoonzus of zo, dan is het voor mama ook even wat minder aanpoten :D

4. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    Mijn man springt even bij ! thanks voor de tip zal er over denken !

5. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    is zo! bij naderinzien! gr jmm

Share This Page