Hoi dames, Ik koop altijd goedkope panty's die snel stuk gaan en niet lekker zitten en daar wil ik vanaf. Toen ik ging trouwens 5 jaar geleden heb ik een paar dure kousen gekocht, maar die zitten nog steeds goed. Echter kan ik dat merk niet weer vinden. Volgens mij zijn het speciale bruidskousen. Nu ben ik dus op zoek naar pantys of kousen die goed blijven zitten, niet snijden en eventueel wat corrigeren. Met welk merk hebben jullie goede ervaringen? Ik heb het liefste een panty die ook wat dekkend is. Ik heb wat last van cellulitis en alhoewel ik geen korte rokjes draag vind ik het wel mooi als de panty het een en ander bedekt/corrigeert. Dus laat maar horen. Ik wil een zwarte en een huidskleurige.
Wolford! Ik zweeeeeeeer erbij. Ik doe er heel lang mee, en in principe is het goedkoper dan die van de V&D (die kan ik maar 1 keer aan). 30 vind ik dan ook wel meevallen. Heerlijke panty's Wolford Online Shop Netherlands > Neon 40
Die van de hema zijn idd fijn, maar niet voor onder een wat netter/chique jurk vind ik. Ik zal de wolford eens bekijken!
Ik koop altijd panty's voor eenmalig gebruik bij de zeeman. Ik heb een winterpanty (stuk dikker dan normaal) van de V&D en die is echt heel prettig. Die is van zeer goede kwaliteit, corrigeert de boel rondom de buik en zit gewoon heel prettig. Die was wel rond de 20,-.