Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Hoe lang ben ik nu nog vruchtbaar? Ik dacht zelf dat dit nog 12 tot 36 uur na de eisprong was, klopt dat? Ik wil weten of het nog zin heeft deze ronde (vanavond of morgenvroeg) Liefs Nikkie
12 tot 24 uur na je ei kan het nog bevrucht worden, waarin in de laatste 12 van deze 24 uur de kansen al afnemen. Weet je heel zeker dat je ei gister was? En was dat gisterochtend of gisteravond? Dat is natuurlijk ook wel van belang, anders voor de zekerheid nog een keertje lekker klussen
Heey Natas, dat is lang geleden. Hoe is het met jou? Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig! Mijn eisprong is of gisteren(midag-avond-nacht)geweest of vandaag. Heb gisterenochtend een FM gehad, toen was 'ie 29 mm. Vandaag weer een FM gehad (ook 's ochtends) toen was ie er niet meer.... Was dus al gesprongen! Toch nog klussen dan! Lifes Nikkie
Haai Nikkie Thnx voor je felicitatie! Wat dat betreft gaat het hier dus harstikke goed, ik zit me alleen wel erg veel zorgen te maken voor de 1ste echo. Ik zou nu wel es een goede echo willen! Ik zou ook nog klussen vanavond, goede kans dat het nog zin heeft! Veel plezier 8)