feestjes en gayparade

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leonie85, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je besluit wel te gaan: houdt er dan rekening mee dat niemand verwacht dat je daar met een dikke buik staat. Dus in drukte kan het best benauwend zijn af en toe dat een horde mensen tegen je buik drukt. Dat vond ik wel ongemakkelijk.

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben tijdens mijn zwangerschap naar een concert van Trijntje geweest. Gewoon zitconcert dus geen wilde dingen. Ook wel ballads enzo dus niet constant opzepende en drukke beats. Zoonlief vond het prima!

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik sluit me aan bij Bri: het vruchtwater op zich is ak een gehoorbescherming! Neemt niet weg dat je baby wel degelijk vanaf een bepaald moment geluiden kan horen en daarop reageert.

Als je echt wekelijks in de herrie zou willen staan, zou ik je dat afraden. Voor zover ik begrepen heb, kan dat wel degelijk beschadigingen opleveren. Maar als je incidenteel naar een evenemebt gaat, kan dat volgens mij geen kwaad. Ik ben pas op de open dagen van de luchtmacht geweest. Ik heb dat tijdens de vorige zwangerschap nagevraagd aan de verloskundige. (Straaljagers maken ook best veel lawaai. :D) en die zei toen dat het geen kwaad kon zolang het bij "af en toe" blijft. Ik heb desijds ook zelf op internet gezocht en ook hier op het forum gekeken. De verloskundigen hier geven ook aan dat een keer een concert of feest met harde muziek geen kwaad kan.

Ik weet niet hoe druk het op zo'n boot is en hoe het er daar aan toe gaat. Zelf heb ik niet zo de ervaring met stoten en porren in mijbuik tijdens het uitgaan. Maar goed, ik heb een hele kwaaie blik als het nodig is, haha. Zelf zou ik me niet dus niet direct zorgen maken om stoten in de buik. Maar misschien gaat het er op dat soort feesten heel anders aan toe. En als dat inderdaad gebeurt, zou ik me daar meer zorgen om maken dan om de muziek.
    Verder even voelen hoe het met je gaat. Ik vind een hele tijd staageen pretje meer. Ik ga in september naar een concert in de ArenA maar we hebben daar dus wel zitplaatsen genomen.

4. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik zou eerst over een weekje naar Rock Wrechter gaan. We hadden er niet op gerekend dat ik zwanger zou zijn toen we het kochten, gezien we toen toch al een jaar aan het proberen waren.
    Uiteindelijk bleek ik dus wel zwanger en de kaartjes toch maar verkocht.
    4 dagen keiharde muziek, onwijze drukte, veel staan, mosh pits, geen normaal/gezond voedsel en 5 nachten slapen in een tentje zonder degelijke toiletten en douches, weinig/slachte slaap... Nou, nee dankje. Niet als ik in week 20 zit!

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 dagen zou mij ook wat veel zijn inderdaad. Ik ga zondag wel één dag naar Graspop, heb wel geregeld dat ik bij de ingang mag parkeren en dat ik een stoel mag meenemen :) Genoeg mensen die me voor gek verklaren, maar ik voel me goed dus waarom niet.

6. leonie85

leonie85 Lid

9 jan 2013
    32
    0
    0
    financiele dienstverlening
    Brabant
    inderdaad! beter te veel voorzorgsmaatregelen dan spijt achteraf!!! gelijk heb je!

4 dagen "herrie" en onrust lijkt mij ook te veel van het goede. goede beslissing om de kaartje te verkopen.

7. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    je zou maar van die boot afvallen door een feestganger van de gayparade...
    en keiharde muziek zou ik ook vermijden

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Mijn baby vindt harde muziek(bass) absoluut niet leuk, wordt erg onrustig en ik krijg er harde buiken van. Ik kan wel naar feesten als bruiloften en kermissen, maar blijf dan uit de buurt van de boxen. Festivals/dancefeesten vermijd ik nu. Je moet natuurlijk zelf de beslissing nemen aan de hand van hoe jij je voelt, maar het is niet aan te raden. Ook wat de andere al zeggen, mensen houden op dat soort feesten niet echt rekening met zwangere vrouwen. Er wordt nog wel eens geduwd of je krijgt iets tegen je buik aan. Ook zou ik er rekening mee houden dat hoe verder je komt hoe minder lang je kan staan dansen op feestjes, dus is daar ook genoeg gelegenheid om te gaan zitten. Toen ikzelf ongeveer 20 weken zwanger was dacht ik dat ik de hele wereld aankon en heb met mijn eigen verjaardag flink gedanst en gelopen/staan. Nou, dat heb ik ook geweten in de dagen erna.. ik was uitgeblust, moe, spierpijn, pijn bij mijn rug/bekken. Het klinkt dus misschien nog een beetje raar in je oren, maar doe rustig aan. Gun je lichaam op tijd rust.

9. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ik denk niet dat de harde muziek een probleem gaat worden, voor mij. Zaterdag ga ik naar wish. Ik ben dan 12 weken en dus nog niet een buik. Wel wil ik niet vooraan gaan staan bij de main stage, omdat het daar erg druk is, vooral tijdens de eindshow. Ik vraag me alleen wel af of ik het ga trekken, de dag ervoor elf uur werken en savonds ook nog op een bbq van vriend zijn werk. Ben nogal moe de laatste tijd, dus ik vraag het me af. Maar ik wil het wel proberen. We kijken al zolang uit naar een feestje. Ik weet alleen niet of ik nog naar decibel wil gaan, heb wel een kaartje, maar dan ben ik vier maanden en denk dat ik dan wel een flinke buik zal hebben. Maar wie dan leeft dan zorgt. Ik ga gewoon kijken hoe ik me dan voel en dat kaartje ben ik zo kwijt als ik besluit niet te gaan.

Deel Deze Pagina