Eind november zijn wij 1 jaar getrouwd. Dit vieren we met een klein feestje met vrienden en familie. Ik ben dan ongeveer 8 maanden zwanger. Heeft iemand een idee waar ik een leuk, feestelijk jurkje kan vinden, waar mijn dikke buik inpast. Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven, maximaal 100 euro. Kan iemand mij helpen?
Ik heb zelf een leuk net jurkje van Noppies... Meer gekocht voor geklede gelegenheden, maar kan me voorstellen dat ze ook "feestelijkere" gelegenheden hebben denk ik!
Je zou ook een rok en een mooi shirt of blouse kunnen overwegen, misschien ben je dan goedkoper uit, en kun je de rok na de tijd ook nog vaker aan... Een positiejurk is ook fantastisch mooi, maar die zul je waarschijnlijk alleen dan aan hebben denk ik... (Of je moet het netjes houden en het labeltje laten zitten, hahaha ) Ik ben blij dat ik nu niks meer in de planning heb voorlopig, loop al weken in joggingbroeken en grote truien, haha
Hoi Saartje, Misschien bij c&a online of de hennes wil ook nog wel eens mooie jurken hebben. Succes met je zoektocht!
Heb zelf een jurkje van love2wait gecombineerd met een bolero + pumps en kreeg veel complimenten. Misschien even de site van love2wait checken? Was voor 60,- klaar (jurkje) dus viel mij reuze mee!
Ik heb een jurkje gekocht bij de M&S mode voor 20 euro. Was niet eens een positiejurk, maar heeft hele mooie vouwtjes bij de buik, waardoor hij juist super mooi valt als positiejurk ! Ik wilde trouwens niet veel geld uitgeven, omdat ik daar 38 weken zwanger was, ik vind het zonde om 100 euro uit te geven aan een jurk terwijl ik misschien lig te bevallen .