oh jammer dat je persee lila zoekt! anders had ik nog een heel mooi jurkje gehad voor je.... mijn dochter heeft deze 1x gedragen op haar verjaardag... een zachtroze kleur mer roezels en roosjes... wijd model onderaan zodat het net een prinsessenjurkje is.... hangt nog helemaal nieuw in de kast.... van bonnie doon....
Zoek even op marktplaats, daar staan onwijs veel bruidsmeisjesjurkjes, misschien ook wel in de kleuren die je graag wilt. Ik ben er voor mijn dochter toen ook goed op geslaagd maar die had wel een aantal maten groter.
Ben je bereid om naar Eindhoven te rijden? Ik zag zaterdag daar bij een kinder outletstore een hele collectie super mooie feestjurkjes, vooral van VINROSE en Jottum. En ook veel in zachte tinten (wit met lila bijv).
Meisjesjurk ivoor met lila - Bruidsmeisjesjurken en feestjurken - Meisjes - Suits you well wat vind je van deze dan ? je zou er zelf idd nog zo'n zelfde kleur lint om heen doen,
Hoi bonkie, Ik zag dat iemand al had verteld dat je naar suits you well kan gaan en dat ze jou maat die je nodig hebt niet meer hadden. Ik heb hier ook mijn jurkjes vandaan ( iets grotere maten) zij vertelde me in de winkel dat ze iedere week levering krijgen. Kijk dus vaker op de site en misschien hebben ze heel snel jou maat er ook bij ( wat er op de site staat hebben ze ook in de winkel) de kleuren willen nog wel afwijken van de daadwerkelijke kleur! ( ook hier achter gekomen nadat ik een mooie jurk had gezien op de site die in werkelijkheid behoorlijk afweek van kleur) Heel veel succes met het vinden van een hele mooie jurk! Groetjes ik85
"Chanel" licht ivoor / lila feest jurkje Mt 86/92 & 146/152 | Jurkjes | hello4kids| gelegenheidskleding of deze, * sorry ik plak hier maar de jurkjes met lila die ik zie in maat 80/86 ik heb totaal geen idee van wat de "smaak" er een beetje in moet zijn qua model van het jurkje
en nog 1 "Chanel" licht ivoor / lila feest jurkje Mt 86/92 & 146/152 | Jurkjes | hello4kids| gelegenheidskleding
Ja precies, de laatste hello4kids heeft wel leukje jurkjes, maar mijn dochter draagt nu 74 (en van bijvoorbeeld h&m en name-it nog 68) ze groeit ontzettend langzaam. Ik denk dat ze in September met geluk in 80 zit. En 86/92 is dan toch denk ik te groot. Ach ik ga gewoon eventjes kijken Anders even bij een naaister laten innemen.
het ligt er ook maar net aan hoe het valt, mijn dochter is ook heel ielletjes, die zit nu in maat 80 maar van cakewalk kan ze een jurk aan van maat 98