Feestjurkje mt. 80/86

Discussie in 'De lounge' gestart door Bonkie, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh jammer dat je persee lila zoekt! anders had ik nog een heel mooi jurkje gehad voor je.... mijn dochter heeft deze 1x gedragen op haar verjaardag... een zachtroze kleur mer roezels en roosjes... wijd model onderaan zodat het net een prinsessenjurkje is.... hangt nog helemaal nieuw in de kast.... van bonnie doon....

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    wat ik liet zien was ook niets?

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Zoek even op marktplaats, daar staan onwijs veel bruidsmeisjesjurkjes, misschien ook wel in de kleuren die je graag wilt. Ik ben er voor mijn dochter toen ook goed op geslaagd maar die had wel een aantal maten groter.

4. adi

adi Niet meer actief

Ben je bereid om naar Eindhoven te rijden?

Ik zag zaterdag daar bij een kinder outletstore een hele collectie super mooie feestjurkjes, vooral van VINROSE en Jottum. En ook veel in zachte tinten (wit met lila bijv).

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

6. ik85

ik85 Lid

19 dec 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi bonkie,

Ik zag dat iemand al had verteld dat je naar suits you well kan gaan en dat ze jou maat die je nodig hebt niet meer hadden.
    Ik heb hier ook mijn jurkjes vandaan ( iets grotere maten) zij vertelde me in de winkel dat ze iedere week levering krijgen. Kijk dus vaker op de site en misschien hebben ze heel snel jou maat er ook bij ( wat er op de site staat hebben ze ook in de winkel) de kleuren willen nog wel afwijken van de daadwerkelijke kleur! ( ook hier achter gekomen nadat ik een mooie jurk had gezien op de site die in werkelijkheid behoorlijk afweek van kleur)
    Heel veel succes met het vinden van een hele mooie jurk!

Groetjes ik85

7. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
  8. Popkoorn

9. Popkoorn

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    hehe ja zie het!
    Maar de meeste zijn maatje 86/92 dus ook weer de vraag hoe ze vallen :(

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ja precies, de laatste hello4kids heeft wel leukje jurkjes, maar mijn dochter draagt nu 74 (en van bijvoorbeeld h&m en name-it nog 68) ze groeit ontzettend langzaam. Ik denk dat ze in September met geluk in 80 zit. En 86/92 is dan toch denk ik te groot. Ach ik ga gewoon eventjes kijken :) Anders even bij een naaister laten innemen.

12. Popkoorn

het ligt er ook maar net aan hoe het valt,

mijn dochter is ook heel ielletjes, die zit nu in maat 80 maar van cakewalk kan ze een jurk aan van maat 98

Deel Deze Pagina