Dag dames Ik ben op zoek naar goede blogs rond beauty / lifestyle / gezondheid / verzorgd uiterlijk die actueel zijn, vaak aangevuld, enz. Ik vind er wel veel, maar daar gaat het vaak over Dior, Chanel, enz. en dat kan ik niet betalen! Wie heeft linkjes voor mij? bedankt!
By Aranka || een lifestyle-, food- en beautyblog met een persoonlijke twist! Beautylab.nl - Go Beauty! Jiami | Persoonlijke beauty, lifestyle & fashion blog. http://beautydagboek.com/
LiveLifeGorgeous - Beautyblog Elise Joanne | Beautyblog | Over alles wat de wereld van beauty te bieden heeft
Kies gewoon de artikelen met budget producten.. Zijn er genoeg.. Bovenstaande zijn mijn favorieten.. Veel leesplezier haha!
www.beautygloss.nl www.beautylab.nl www.misslipgloss.nl www.livelifegorgeous.nl www.veracamilla.nl Maken allemaal afwisseling tussen budget en high end.
Beauty www.misslipgloss.nl veracamilla.nl Naoki - dierproefvrije & natuurlijke beauty, gezonde en bewuste lifestyle Lifestyle mamalifestyle.nl - Online magazine over mamalifestyle, alles voor de hippe mama IKBENIRISNIET | Personal Lifestyle Blog Teske.nl | Teske de Schepper | Persoonlijke blog over lifestyle, beauty, fashion en het leven. daarwaseens.nl De Groene Meisjes | Groen eten, leven, denken & reizen Lisanne Leeft | Mind- & lifestyle blog Michelle brouwt - leuke dagen VERY FINE HOUSE Brouwertje.com - Marieke Brouwer Schatteke ikbensaske.nl | Saske de Schepper - Baby is the new black Welkom! - Elske LifestyleLou Dit zijn mijn favorieten op dit gebied
Ik vind fitbeauty en le noir magazine leuke blogs om te lezen Le noir magazine heeft ook vaak budget tips qua make up etc
Ik vind I Love Health - Enjoy food, eat healthy & feel good! een goede aanvulling. Verder misslipgloss en beautygloss maar die zijn genoemd. Leuk topic dit.
Joycey's blog Dit is een blog van een forumlid hier, zo heb ik hem tenminste gevonden, maar wat schrijft ze hilarisch! Vooral dat stukje over de kraamzorg die langs moest komen, tranen over mijn wangen van het lachen!