Hier ook! Dat vind ik het leuke aan kerst en oud en nieuw En ik stem het ook allemaal op elkaar af, 1 dag allemaal iets donkerblauws met zilveren accenten, 1 dag iets grijs en met oud en nieuw ben ik er nog niet uit.
Nee...Vind dat zo zonde. Wij kopen iets wat de kinderen na de tijd ook nog gewoon aankunnen. Ik trek zelf sowieso gewoon iets aan wat ik in de kast heb hangen.
Nee hier niet, ik mag blij wezen als ik dit jaar cadeau's voor ze kan kopen ipv nieuwe (feest)kleding.
Het bevestigt toch wel mijn voorgevoel: Ik moet op zoek naar mooie items, die je ook met andere gelegenheden aan kan.
ja maar wel iets wat daarna ook nog gewoon aankan vorig jaar een mooie zwarte kokerrok met een shirt voor mijn dochter doe ik wel een mooie jurk aan met bling bling
Voor de kinderen wel maar niet zo kerstig dat het daarna niet meer kan. Ik wil dat ze het daarna nog gewoon op zondag naar de kerk aan kunnen. Voor mezelf meestal niet, voor man ook niet
Nee. Ik vind het ook altijd een beetje vreemd wanneer mensen perse met de feestdagen er 'leuk' uit willen zien met glitters, mooie kapsels, gel nagels en de rest van het jaar er wat slonzig bijlopen. Ik vind het wat nep overkomen of begrijp het gewoon niet... Mijn moeder is ook zo, die koopt elk jaar weer iets nieuws en ziet er op zo'n speciale dag ineens super verzorgd uit. Ik kreeg vroeger dan ook elk jaar een nieuw outfit en weet nog precies hoe oncomfortabel ik me dan voelde. Daarnaast schaf ik niet meer zomaar iets aan. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst kleding heb gekocht.
ik heb een zilveren glitterjurk en een zilveren glitterlegging. Daar doe ik alweer twee of drie jaar mee. Ik koop echt niet elke kerst wat nieuws voor die 3,5 kerstborrel die ik heb. Combineer het dan weer eens met andere accessoires, andere tuniek op die legging of een gave tas of schoenen/laarzen.
Nee, nooit gedaan ook. Ik vind het best erg om zoiets te kopen terwijl ik het helemaal niet nodig heb omdat de kledingindustrie zo vreselijk vervuilend is. Kerst gaat voor mij vooral om gezelligheid, samen zijn en evt. mensen helpen die het minder hebben, zeker niet om spullen kopen voor mezelf.
Als het niet te duur is - zoals jij aangeeft - dan mag het best wat meer kerstig zijn. Ik had vorig jaar een kerstjurkje van de action stond super maar kostte rond 10 euro ofzo.
Soms. Voor dochter wel vaak maar eigenlijk zonde want ik doe het haar daarns nooit meer aan. Voor mijzelf soms en dan wel iets wat ik vaker aan kan doen .
Ik koop voor mijzelf en mijn kinderen wel iets leuks ja voor kerst. Iets feestelijks.Voor mijn man niet hoor mag ie zelf doen Maar ik loop er altijd verzorgd bij met mooie nagels, haar en kleding
Ik heb in de december maand 3 gala's en dan trek ik met het kerstdiner ook een van de gala jurken aan. Voor de meiden heb ik de feest kleding al liggen, voor de jongens nog niet.
Hier koop ik meestal een of een paar outfits voor het hele gezin. Vind dat zo leuk! En je kan nooit teveel jurken hebben
Hier ben ik het mee eens. IK zou wel wat kopen als ik het toevallig nodig heb, ben nu wel op zoek naar een nieuwe outfit, maar dan koop ik dus iets wat ik altijd aan kan. Ik vind wel dat een bepaalde glitter altijd wel kan, maar niet te opzichtig.
Ik heb laatste een leuk shirtje met een glittertje gekocht voor een feest. Dat shirt combineer ik dan met kerst weer met wat anders. Ik koop zelf geen kleding speciaal voor Kerst, maar ik kan er zat die het wel doen. Voor je boetiek zou ik er zeker wel in mee gaan, denk dat er zat animo voor is.
Ik trek al jaren gewoon iets feestelijks uit de kast met de feestdagen. De laatste keer dat ik een jurk speciaal voor kerst kocht was op de middelbare school, en dat was een little black dress die vele jaren mee is gegaan. Dit jaar gaat dat niet met de bolle buik, dus dit jaar gaan we voor de grap eens voor foute kersttruien. Het liefst allemaal dezelfde. En die kunnen volgend jaar ook gewoon weer aan misschien.