Feestkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Nee, niet om het geld maar dat is uit mijn comfortzone. Voor mijzelf zou ik niets glitterigs kopen.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier ook! Dat vind ik het leuke aan kerst en oud en nieuw :D
    En ik stem het ook allemaal op elkaar af, 1 dag allemaal iets donkerblauws met zilveren accenten, 1 dag iets grijs en met oud en nieuw ben ik er nog niet uit.

Madeliefje06 vindt dit leuk.
  3. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Nee...Vind dat zo zonde. Wij kopen iets wat de kinderen na de tijd ook nog gewoon aankunnen. Ik trek zelf sowieso gewoon iets aan wat ik in de kast heb hangen.

4. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Nee hier niet, ik mag blij wezen als ik dit jaar cadeau's voor ze kan kopen ipv nieuwe (feest)kleding.

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Het bevestigt toch wel mijn voorgevoel:
    Ik moet op zoek naar mooie items, die je ook met andere gelegenheden aan kan.

littlemunchkin vindt dit leuk.
  6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    ja maar wel iets wat daarna ook nog gewoon aankan vorig jaar een mooie zwarte kokerrok met een shirt
    voor mijn dochter doe ik wel een mooie jurk aan met bling bling :)

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.162
    113
    Voor de kinderen wel maar niet zo kerstig dat het daarna niet meer kan. Ik wil dat ze het daarna nog gewoon op zondag naar de kerk aan kunnen.
    Voor mezelf meestal niet, voor man ook niet

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Ja wij zijn ook zo’n gezin die dan matchen, love it :D

9. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Wij ook haha. Vind dat zo leuk!

Madeliefje06 vindt dit leuk.
  10. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Nee. Ik vind het ook altijd een beetje vreemd wanneer mensen perse met de feestdagen er 'leuk' uit willen zien met glitters, mooie kapsels, gel nagels en de rest van het jaar er wat slonzig bijlopen. Ik vind het wat nep overkomen of begrijp het gewoon niet...
    Mijn moeder is ook zo, die koopt elk jaar weer iets nieuws en ziet er op zo'n speciale dag ineens super verzorgd uit. Ik kreeg vroeger dan ook elk jaar een nieuw outfit en weet nog precies hoe oncomfortabel ik me dan voelde.

Daarnaast schaf ik niet meer zomaar iets aan. Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst kleding heb gekocht.

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ik heb een zilveren glitterjurk en een zilveren glitterlegging. Daar doe ik alweer twee of drie jaar mee. Ik koop echt niet elke kerst wat nieuws voor die 3,5 kerstborrel die ik heb. Combineer het dan weer eens met andere accessoires, andere tuniek op die legging of een gave tas of schoenen/laarzen.

12. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nee, nooit gedaan ook. Ik vind het best erg om zoiets te kopen terwijl ik het helemaal niet nodig heb omdat de kledingindustrie zo vreselijk vervuilend is. Kerst gaat voor mij vooral om gezelligheid, samen zijn en evt. mensen helpen die het minder hebben, zeker niet om spullen kopen voor mezelf.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als het niet te duur is - zoals jij aangeeft - dan mag het best wat meer kerstig zijn. Ik had vorig jaar een kerstjurkje van de action :) stond super maar kostte rond 10 euro ofzo.

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Soms. Voor dochter wel vaak maar eigenlijk zonde want ik doe het haar daarns nooit meer aan. Voor mijzelf soms en dan wel iets wat ik vaker aan kan doen .

15. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik koop voor mijzelf en mijn kinderen wel iets leuks ja voor kerst. Iets feestelijks.Voor mijn man niet hoor mag ie zelf doen :p

Maar ik loop er altijd verzorgd bij met mooie nagels, haar en kleding :)

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb in de december maand 3 gala's en dan trek ik met het kerstdiner ook een van de gala jurken aan.

Voor de meiden heb ik de feest kleding al liggen, voor de jongens nog niet.

17. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier koop ik meestal een of een paar outfits voor het hele gezin. Vind dat zo leuk! En je kan nooit teveel jurken hebben :D

18. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Hier ben ik het mee eens.
    IK zou wel wat kopen als ik het toevallig nodig heb, ben nu wel op zoek naar een nieuwe outfit, maar dan koop ik dus iets wat ik altijd aan kan.
    Ik vind wel dat een bepaalde glitter altijd wel kan, maar niet te opzichtig.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  19. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ik heb laatste een leuk shirtje met een glittertje gekocht voor een feest. Dat shirt combineer ik dan met kerst weer met wat anders.
    Ik koop zelf geen kleding speciaal voor Kerst, maar ik kan er zat die het wel doen. Voor je boetiek zou ik er zeker wel in mee gaan, denk dat er zat animo voor is.

20. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik trek al jaren gewoon iets feestelijks uit de kast met de feestdagen. De laatste keer dat ik een jurk speciaal voor kerst kocht was op de middelbare school, en dat was een little black dress die vele jaren mee is gegaan. Dit jaar gaat dat niet met de bolle buik, dus dit jaar gaan we voor de grap eens voor foute kersttruien. Het liefst allemaal dezelfde. En die kunnen volgend jaar ook gewoon weer aan misschien.

Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina