Ik vind het altijd wel leuk als de muziek op een feestje bekend, maar niet doodgedraaid is (Paradise by the Dashboardlight bijvoorbeeld. Leuk nummer, maar die kennen we nu wel). Dingen die ik meestal wel draai zijn bijvoorbeeld: Brimful of Asha - Fatboy Slim ft Cornershop (of andersom ) Dancing in the moonlight - Toploader l'Ombelico del Mondo - Jovanotti When the going get's tough - Billy Ocean Girls just wanna have fun - Cyndi Lauper I want you back - The Jackson's Lollipop - Mika Jump around - House of pain One week - Barenaked Ladies oud (en een tikje fout) werk van Madonna, Take That, Spice Girls, Backstreet Boys, enzv
dankje marnatman, nu zit 'ie in mijn kop! Bij mij is het Guus Meeuwis- Ik tel tot drie. Zet die op vlak voordat we weggaan of de eerste visite aankomt en het is garant voor dolle pret. (zo is er op mijn 18e verjaardag ooit een bank gesneuveld dankzij het liedje 'per spoor' van Guus.... Zou je denken dat moederlief onwijs kwaad zou worden, maar nee. "yes! nu mag ik nieuwe banken uitzoeken!" riep madame )
Ik ben van de disco muziek met feestjes, I will survive, It's raining men, Burn baby Burn, YMCA en inderdaad de foute klassiekers van de jaren 80, madonna, prince, Kylie Minogue, Brian Adams' summer of 69, heerlijk En welke ik ook helemaal super vind, Schijn een Lichtje op mij van Drukwerk
cowboys en indianen weet alleen niet wie het zingt maar wel allemaal meedoen dan he met dansje en al harstikke leuk
de woonboot!! haha was op mijn bruiloft een groot succes! en verder 80's muziek.. die doen t altijd goed. hollandse muziek wil ook werken(mits je gasten dit leuk vinden)
Ik durf het bijna niet te zeggen, want iedereen lacht me altijd uit als ik weer met m'n piraten/Nederlandstalige hits aan kom Ik ben ook weleens naar zo'n mega piratenfestijn geweest, dat was echt het leukste en gezelligste feestje ooit. Overdag staat hier altijd RadioNL aan en blèr ik mee (met o.a. Jannes' nieuwe single). Maar... de 90's sla ik ook niet af. Laatst was dat nog op Q-music, de top 590 van de 90's ofzo. Daar zou je ook eens tussen kunnen kijken, leuk hoor!
Of Liquido van Narcotic. Als ze die op een feestje draaien sta ik te hossen. Die cowboys en indianen ook (ik ben m'n collega's nog het dansje verschuldigd, tot nu toe kan ik er nog onderuit komen), seks met die kale...
dankje! die mag inderdaad zeker niet ontbreken! we hebben ook een aantal nederlandse dans/feestnummers: Bouke- Kom maar, kom maar Gebroeders Ko- Ik heb een toeter op mijn waterscooter Gerard Joling - Er hangt liefde in de lucht Gerard Joling - Maak me gek Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen Vinzzent - Dromendans Guus Meeuwis - Per spoor Thomas Berge - Jij bent mijn leven Jan Smit - Als de morgen is gekomen Rob van Daal - Ik ga leven Rene Schuurmans - Laat de zon in je hart Gerard Joling - Dan voel je me beter