ooh zo spannend (zoon 6jr op kamp)

Discussion in 'De lounge' started by nikkie83, Jun 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Mijn oudste zoon werd gister 9via mji uiteraard) uitgenodigd om me te gaan op avonturenkamp , dit kamp wordt geleid door mijn ex-buuf :)
    ze zijn dol op elkaar , en haar zoontje , zijn grote vriend , gaat ook mee .
    z gaan van maandag tot vrijdag op kamp in t schoolbuitenhuis in oosterhout , voor hem is het hartstikke leuk en hij heeft er heeel erg veel zin in ,
    Heb hem vanmorgen snel ingeschreven :D
    maar ik vind het toch wel spannend , voor t eerst in 6,5 jaar gaat hij bij me weg :( voor langer dan 1 of 2 nachtjes .
    Aan de ene kant denk ik heerlijk rust voor ons , fun voor hem .
    We hebben nogal een heftig jaar gehad , hij is naar een SBO gegaan ivm zn gedrag (niet gevoelig voor enige vorm van gezag :S )
    hij heeft heeel hard zn best gedaan en is al 90% bijgedraaid en wat meer voor rede vatbaar .
    Bang dat hij zich gaat misdragen ben ik niet echt , maar vind het wel spannend , als mijn buuf niet mee zou gaan de hele week had ik m gewoon thuis gehouden denk ik ,
    hij gaat de 3e en 4e week ook weer mee naar t zelfde kamp mits het goed gaat natuurlijk .

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    oh wat spannend zeg.
    ik moet er nog niet aan denken, gelukkig zijn de mijne nog niet zo oud.
    hoop dat hij veel plezier daar heeft en dat het goed gaat.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuk weet precies hoe je je voelt maar geniet even van je rust;) en wedden dat die vol verhalen terug komt en doodmoe op de bankploft en hij je jaren later nog verteld mama weet je nog;)

Maar het los laten he dit is weer z.n groot moment;)

Share This Page