mijn zwager is n echte feyenoorder en had bedacht om zijn 2ling dochters Feye en Noor te noemen hun achternaam begint met een D dus dan krijg je hetzelfde haha
Ik snapte de titel wel meteen...ja, het doet mij aan feyenoord denken...en denk idd dat het heel pestgevoelig is. Zou het dan persoonlijk ook niet doen. Vind het ook meer een jongensnaam.
Ik moest ook meteen aan Feyenoord denken. Ik weet ook zeker dat ml meteen "NEEEE" zou roepen als ik die naam zou opperen Vind de naam eerlijk gezegd ook niet zo mooi, maar goed dat is een kwestie van smaak...dat vind jij mss ook niet van de namen die wij hebben voor onze beeb
Ik moest ook wel aan Feyenoord denken. En ik denk dat veel mannen het meteen zien, omdat die over het algemeen meer met voetbal bezig zijn.
Ik moest er ook meteen aan denken, maar dat komt vooral omdat ik eens heb gelezen over iemand die zijn dochter Feije-Noortje (dubbele naam dus) had genoemd. Ik vind het op zich best een leuke naam, maar dan wel voor een jongen.
Ik heb die associatie niet zo sterk, en vind 'm sowieso niet storend (en dát voor iemand uit 020 ) Maar eerlijk gezegd vind ik 'm voor een meisje niet leuk. Voor mij is het echt een jongensnaam.