Goedemorgen meiden het zal waarschijnlijk wel niks zijn maar toch wil ik het even van mij afschrijven... Ik heb vorige week maandag de 1e positieve test gedaan nadat ik zondag nacht merkte dat mijn tepels gevoelig waren en zaterdag avond tijdens gemeenschap ontdekte ik wat bloed. Ik dacht dat de menstruatie eraan kwam maar die bleef weg. Ik heb de hele week wel een beetje last gehad van steekjes en krampjes. Afgelopen vrijdag testte ik met CB: zwanger 3+ Afgelopen maandag waren de steken wat erger waarschijnlijk doordat ik op mijn werk veel moest zitten en weer opstaan in een korte tijd. Dinsdag waren alle pijntjes helemaal weg. Gisteren had ik wel de hele dag beetje last van 'opgeblazen gevoel' gehad. Normaliter toen ik niet zwanger was, deed dit best zeer en een beetje 'gas' lozen luchtte vaak erg op. Maar dat hielp gisteren niet. Het begin van een 'darmen' buikje denk ik. En nu vandaag is het nog heel licht zeurend maar mijn borsten zijn super zacht en klein en verder heb ik echt NERGENS last van Ik heb 1 oktober de 1e echo en dan ben ik +/- 8 weken. Had ik maar een luikje in mijn buik
Dat is allemaal heel normaal Zwanger voelen verschilt van vrouw tot vrouw, en van zwangerschap tot zwangerschap. Zelfs terwijl je zwanger bent kan het van dag tot dag anders zijn
Hier precies t zelfde.. soms dagen nergens last van en dan in 1 keer weer ziek.. ik had tot de 7/8 week ook nergens last van, (dat was bij de vorige zwangerschap wel anders, toen was ik echt ziek en die liep uit in een mk)n ik heb een goeie echo gehad met 8 w 4 d. Probeer er van te genieten.. laat t los ieder lichaam, ieder zwangerschap is anders . (dat opgeblazen gevoel heb ik ook en dan helpt het lucht ontsnappen ook niet.. of je heb blaasontsteking) succes en geniet ervan!
Tot mijn 18e week voelde ik mij nietzwanger. Ik spuugde, groeide, had een echo als bewijs. Patste mijn eigen kleding nog. Ik dacht ik ben gek.. Totdat ik haar voelde in mijn buik. En toen wist ik het zeker.. Er groeit een kindje. Xx
Hoi MorganG, Ik zou je ook niet al te veel zorgen maken. Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook nergens last van en twijfelde elke keer of ik nog wel zwanger was. Ik heb tussen de eerste positieve test en de eerste echo nog wel 10x getest om te kijken of het nog wel zo was. Iedereen is anders. Veel plezier straks bij je eerste echo! Groetjes, Edmee
Ik voelde me ook prima tot ik vanaf week 8 elke dag begon over te geven tot week 18... JOEPIEEE... Als je straks de kleine gaat voelen ga jeje vanzelf veel zekerder voelen, in het begin is het altijd een beetje een misterie. Ook toen ik die weken zo ziek was voelde ik me daardoor niet meer zwanger ofzo hoor, dat kwam echt vanaf de schopjes pas.
Probeer je niet teveel zorgen te maken.....mijn kwalen begonnen bij ongeveer 6 weken. Bij m'n dochter had ik helemaal geen kwaaltjes.
Ik heb dat ook gehad in het begin! Maakte me echt druk als ik een dag of twee niets voelde en geen kwaaltjes had. Maar nu ben ik erachter dat je ook echt niet elke dag iets hoeft te voelen. Dus maak je geen zorgen! Gefeliciteerd trouwens!
Ik heb dat ook gehad.. helemaal nergens last van.. alleen rond week 5 wat last van mijn darmen en that's it! Oh ja.. en van de bekende moeheid Ik ben nu 25,5 week zwanger en tot nu toe nergens last van gehad! De eerste weken is het heel onwerkelijk omdat je niets voelt, niets merkt (niet misselijk of zo) en je ziet nog niets.. ik vond het daardoor heel raar om echt te geloven dat ik zwanger ben haha heb volgens mij wel 4 of 5 testen gedaan van week 4 tot week 6
Hier ook!! 22 weken en nog steeds nergens last van, tja heb niet meer zoveel energie, verminderde eetlust, veel plassen snachts, maar nooit echt misselijk geweest of wat dan ook. Ik had ook echt niet het zwanger gevoel, voelde mezelf alleen maar dikker worden. Dik en lui voelde ik me en niet zwanger
Ik ben nu net iets meer dan 9 weken zwanger en zonder de echo's had ik het nooit geloofd. Ik heb geen enkel kwaaltje, behalve dat ik wat vaker moet plassen (vooral 's nachts). Ik ben niet misselijk, heb geen pijn, ben niet aangekomen, heb geen gevoelige borsten of wat dan ook. Maar ik ben wel degelijk zwanger en de kleine uk doet het prima tot zover. Dus het is allemaal heel normaal. Zwangerschap is geen ziekte, het is juist iets moois. Geniet er maar van dat je zo weinig last hebt.
Bedankt voor jullie berichten Dat stelt mij wat meer gerust. Het enigste waar ik nu wel last van heb sinds gisteren is een opgeblazen gevoel. Ik heb nu een buikje maar dat komt denk ik ook omdat het een beetje pijnlijk is allemaal. Het zal wel goed komen