Waarom noemen ze het ochtendmisselijkheid, Ik heb enorme last vlak voor het slapen, Voel me dan zo beroerd!!! Zo slap. Enige tips voor vlak voor het slapengaan? Nog mensen die meestal avondmisselijkheid hebben?
Ik had het vooral na mijn avondeten. Die kwam er vaak ook weer uit. Helaas ook weinig tips...bij mij was het met 13wk over van de een op de andere dag. Sterkte ermee
Ik had dit ook erg. En nu valt warm avondeten nog weleens zwaar maar niet meer dat misselijke. Ik probeerde Smiddags warm te eten en Savonds een boterham. Had Idee de maaltijd gewoon te zwaar viel voor de tijd dat ik at. Dus ging iets beter bleef wel wat misselijk. Bij mij is nu 15wk afgenomen. Hopelijk gaat bij jou ok nog weg..
Hele dag misselijk geweest tijdens de eerste weken (tot 14wk geloof ik). Hield wel alles binnen, maar probeerde de porties te verspreiden over de dag. Zo at ik vaak rond 4u (op het werk) nog even wat salade en dat sloeg ik met t avondeten over. Voor ochtendmisselijkheid had ik een pakje droge taostjes op t nachtkastje liggen en bij het ontwaken nam ik daar kleine stukjes van.. Misschien werkt t bij jou ook! Probeer tevens vette dingen te vermijden dus houd het bij licht verteerde producten...
Rond 22hr word ik ook misselijk.. Denk omdat ik heel de dag door eet (en daardoor blijft de misselijkheid beperkt) maar tussen avondeten en 22hr heb ik alles wat we in huis hebben al zoovaak gegeten (lust nu voornamelijk brood, en heb dan al 9 sneden op).. Dus dan eet k snel wat en voel k me beter.. Geef denk ik t vaakst savonds over
Ja, ik had het bij m'n vorige zwangerschap ook altijd 's avonds.. Zodra ik ging liggen; drama. Deze zwangerschap heb ik weinig last gehad van misselijkheid, maar nu is het weer steeds 's avonds. Bij mij helpt het als ik niet helemaal plat lig, maar iets rechter op zit. Inmiddels hebben we een verstelbare lattenbodem, maar eerder loste ik het op met een voedingskussen in m'n rug of door een paar kussens op elkaar te stapelen..
Hier de hele dag misselijk. Maar savonds is het het ergst. Dan ben ik zoooo moe en dat werkt niet zo bevorderlijk. Ik eet vaak een boterham voordat ik naar bed ga (moet ik wel naar binnen proppen). Slik m'n misselijkheidstabletje voordat ik ga slapen, neem 2 rennies en zet m'n lattenbodem omhoog. Als ik eenmaal slaap is het goed. Maar als ik snachts wakker word om bv te plassen blughh..
Hier is het de hele dag maar het begon met avondmisselijkheid, na 3 dagen had ik het helaas de hele dag. Heb er Emefrasene voor en dat werkte helemaal geweldig tot gisteren, nu voel ik me alweer 2 dagen wat misselijk maar hoef niet te braken. Is ook niet gek want de HCG is in de 11de week het hoogste dus nog even volhouden
De hele dag weeig, maar s avonds inderdaad ergst. Heeft denk te maken met de zwaarte van de maaltijd. Het is ook erger als ik gekruid eet, dan krijg ik er maagzuur bij en lijk ik wel 5 maanden zwanger. Ik eet meestal wat vruchten kwark voor het slapen gaan. Dat brengt wel wat rust, voor m'n idee. Sterkte!
Heb het ook de hele dag, maar 's avonds is gewoon niet leuk meer.. Heb sinds een kleine twee weken medicijnen tegen de misselijkheid, 's ochtends en 's avonds bij het eten neem ik ze in. Het is nu enigszins vol te houden maar juist 's avonds nog iets eten lukt me eigenlijk niet.. als ik er maar aan denk, is het al foute boel..
Heb het ook gehad, startte met 16 weken en gehad tot de 22e week. Probeerde sowieso iemand anders te laten koken, dit scheelde al heel veel. Alleen maar dingen eten waar ik echt trek in had, al was dit drie dagen achter elkaar een stokbrood met kruidenboter
Ik word na het avondeten ook ontzettend misselijk, maar kan niet overgeven (niet misselijk genoeg). Weet ook niet of dat zou helpen. Slaap ook slecht, word soms wakker omdat ik hartstikke ziek ben.
Wel ik slaap ook enorm slecht. Ook dikwijls wakker van de honger! Echt erg! Zo erg, dat ik echt bewust opsta om iets te eten omda het zo knagend pijn doet.
Bij mij begon het vanaf week 6 tot week 14 en dan van 's middags rond half 4 totdat mijn wekker om half 6 ging. 's Nachts er af om te plassen (3x) en dan misselijk en heel veel last van borsten! Het misselijkheidsgevoel wat ik had was meer een walgingsgevoel. Alsof ik gedwongen een fles mayonaise of iets anders vets al op had en dat ik VERPLICHT werd om nog een op te drinken. Echt heel anders dan gewoon misselijk zijn. Dit had nooit iemand me verteld, dat zwangerschapsmisselijkheid heel anders is. Uiteindelijk heeft mijn man (die schat) al die weken gekookt. En ik ging dus wel eten, wel minder, maar wel eten dus, anders wordt het er niet beter op. Uit eten gaan was een drama, niet vaak gedaan ook, want luste niks en waar ik het ene moment zin in had en zodra het voor mijn neus stond brrrrrrrrrrrr! Mijn smaak is nog steeds heel anders als voor de zwangerschap en ben nu 38+3wk zwanger. Maar dus NOOIT ochtend misselijkheid gehad waar de meeste mensen het steeds over hebben. Heel vreemd, maar kan dus wel! Heel veel succes en geluk met je zwangerschap!!!!
Ik had het ook 's avonds! En heel af en toe ook gewoon overdag. Nu sinds deze week gelukkig niet meer misselijk geweest.. Maar ik wil het niet te luid roepen
Had het in de ochtend en avond. At in de avond wat avond eten. Nam dan later nog een beetje gele vla. eventueel met Cruesli zodat ik wel bodem had anders werd ik nog misselijker. Ik nam ook Nux Vomica druppels. Ik had de mazzel dat ik een elektrische lattenbodem heb en dus een beetje hoger lag. Ook hielp bij mij Cola of iets met mint er in.