Hoi dames! Ik loop denk ik al gigantische op de zaken vooruit maar ben wel benieuwd naar jullie mening, ervaringen en gekke voorgevoellen Ik heb al jaren het gevoel als ik een 2e keer zwanger zou worden zou t me niet verbazen dat het een tweeling wordt.. nu duurde het deze keer voor mijn gevoel ook erg lang (10mnd) en heb in deze periode ook vaak gegrapt het duurt zo lang nu, ze komen vast met zijn 2en tegelijk Nu testte ik gister positief terwijl donderdag nod is.. bij mijn dochter testte ik pas na nod positief.. Nou ja om lang verhaal kort te maken.. wie heeft zoiets mee gemaakt of heeft zelf een bijzonder verhaald! Ben benieuwd
Ik lees hier heel vaak over vrouwen die een voorgevoel hebben dat ze een tweeling krijgen, en ze zitten er bijna altijd naast. Omgekeerd hoor ik juist van heel veel tweelingmama's dat ze het totaal niet hadden verwacht. Dikke fabel, als je het mij vraagt! (Al hoop ik voor je dat je het bij het juiste eind hebt als je erop hoopt!)
Lastig om te omschrijven zonder iemand tegen het hoofd te stoten.. maar hoop eigenlijk dat het gewoon 1 kindje is. Overigens is het een meering dan is dat uiteraard net zo welkom maar uit praktisch oogpunt is 1 kindje voor mij voldoende
Is zeker een fabel hoor! En vroeg testen deed ik ook! Tis er gewoon een Mijn theorie was: vroeg testen is snel zaadje, snel zaadje is een jongen. Haha we krijgen nu ook een jongen. Bij de oudste testte ik pas erg laat positief: laat testen is langzaam zaadje en langzaam zaadje is meisje. Dat was ook een meisje. Maar het blijven gekke gedachtenspinsels. Is geen wetenschappelijk bewijs voor. Dus als er geen tweelingen in je familie zitten dan is de kans op tweeling net zo klein als bij iedere andere vrouw. Maar dat is in mijn ogen dan toeval
Oh haha die.vind ik ook erg leuk! 😄 overigens was ik bij mijn dochter na 1 ronde zwanger.. nu ronde 10/11 (tel kwijt ) dus mijn gevoel zegt dan toen snel zaad nu eigenwijs ofzo?
Hier testte ik bij de jongens pas duidelijk na nod. Bij deze zwangerschap al met 8dpo! Bij de echo bleek een tweeling maar 1 groeit helaas niet goed mee . In ieder geval denk dat het zo verschillend is bij iedereen.
Ik testen ook al vroeg positief en omdat wij door iui zwanger zijn geraakt wist ik dat ik 2 eitjes had. Dus ik dacht ook; ojee dat zijn er zeker 2! maar nee het is 1 dametje 😉