feit of fabel?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Ik ook!

Als je slagroom klopt als he menstrueren gast het mis.

Heb het ooit geprobeerd. Het werd inderdaad geen slagroom.

Maar of dat aan de menstruatie lag of gewoon aan mij laat ik even in het midden :rolleyes:

2. fafa

fafa Niet meer actief

hmmm, jaja... En hoe zou dat precies moeten werken dan?

Doordat je vanonder bloed kwijtraakt is er niet meer genoeg bloed in je lichaam over om de spieren in je polsen van genoeg energie te voorzien om die stevige klopbeweging te bewerkstelligen?

Klinkt plausibel :thumup: :roflmao:

PBV, Riverdale87, jupke en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Snel genoeg in de koelkast zetten en geen enkel probleem hier. Ik laat nooit een volle ketel soep ( 10l) helemaal afkoelen. Gaat over in kleinere bakken voor de vriezer en ja niet efficient maar zodra de bakken gevuld zijn gaan ze in de koelkast. Eens genoeg afgekoeld daar gaan ze in de vriezer. Nooit zure soep hier. En ja rond tijden dat er onweer verwacht wordt maak ik geen soep door de ozon in de lucht. En ook geen spahettisaus met tomaten in grote porties. Meestal heb ik die ook wel in de vriezer zitten en indien niet dan maak ik maar een kleine hoeveelheid en wat over is zo snel mogelijk de vriezer in. Parate kennis.

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ze zeggen hetzelfde over mayonnaise maken. Nooit iets van gemerkt. Genoeg mayonnaise gemaakt en room opgeklopt toen ik nog op de hotelschool zat en ja ook tijdens dagen dat ik ongesteld was.

5. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Houdbare melk is niet vers, dat wordt in de winkel ook niet gekoeld bewaard.
    Maar ik geloof de link met de warmte ook eerder dan die met onweer...

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Je hebt gelijk, sorry! Verkeerd gelezen.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Toeval of niet maar ik heb nu al een paar keer mee gemaakt dat mijn soep niet goed was toen ik ongesteld was en toen het onweerde. Ik neem in ieder geval nooit het risico en maak dus nooit soep tijdens deze twee momenten. Just in case ;)

PBV vindt dit leuk.
  8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Het zou ook wat zijn als een kok steeds een paar dagen per maand niet mag koken. Toch lastig als je in een restaurant werkt.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.667
    5.701
    113
    Ik kende het niet maar vind dit altijd wel grappige dingen om te lezen.

10. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Bij mij is de soep altijd overstuur de volgende dag in augustus... Dus in augustus eten wij geen soep....

Deel Deze Pagina