Difrax BtoB

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Babytjuh1, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik geeft borstvoeding, maar ik kolf alleen. Nu heb ik een enkele electrische kolf van Avent. Maar dit kost zo veel tijd. Omdat je tijdens het kolven niks kan. Behalve tv kijken of lezen.
    Nu zag ik dat de difrax BtoB handsfree is.

Heeft iemand ervaring met deze kolf?

Hoor graag jullie ervaring en meningen.

Alvast bedankt.

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Heb geen ervaring met de kolf hoor, maar wat zou je allemaal willen doen tijdens het kolven dan, behalve tv kijken of lezen? Je opties zijn sowieso wat beperkt denk ik ;)
    Als je handsfree wilt kolven kun je ook zo'n kolfbh aanschaffen. Heb je je handen ook vrij.

Wat die difraxkolf betreft, daar gaat je melk door het slangetje heen zag ik. Lijkt mij niet zo hygiënisch omdat dat lastig schoon te maken is,of zit er iets speciaals bij om het slangetje te reinigen?

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Met medela freestyle kun je ook handsfree kolven
    Kost wat, maar dan heb je ook wat
    Ik kolf fulltime met deze kolf.

4. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
  5. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Ik heb die kolf maar kan er niet goed mee kolven (maar dit ligt aan mij!! Ik krijg geen tsr dus dan schiet het niet echt op hihi)

De kolf zelf is wel mooi gemaakt. Je kan hem mooi onder je bh stoppen en hebt je handen lekker vrij voor wat anders.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je de trechters in je voedingsbh klemt of met een kolfbustier heb je ook de handen vrij. Ik kolfde trouwens sneller en meer als ik tijdens het kolven mijn borsten masseerde of borstcompressie toepaste. als je niet borstvoedt, maar alles kolft is het so wie so handiger om dubbelzijdig met en sterke electrische kolf te kolven en niet met zo'n klein dingetje. Dus een Freestyle, Pump in Style, Lactaline o.i.d.
    Een consult bij een lactatiekundige kan je goed op weg helpen ij de keuze voormeen kolf die ij jouw situatie past.

Deel Deze Pagina