hi gisteren te horen gekregen dat we weer een jongetje verwachten. Ik ben een beetje inspiratieloos wie wil er meedenken? De namen van mijn andere kinderen zijn L.una * B.odhi L.ennon Ik hoor graag of jullie leuke ideeen hebben
L.una*, B.odhi, L.ennon en Lewis L.una*, B.odhi, L.ennon en Jack L.una*, B.odhi, L.ennon en Mick L.una*, B.odhi, L.ennon en Fender L.una*, B.odhi, L.ennon en Otis L.una*, B.odhi, L.ennon en Morris L.una*, B.odhi, L.ennon en Maddox L.una*, B.odhi, L.ennon en Vince L.una*, B.odhi, L.ennon en Riley L.una*, B.odhi, L.ennon en Flynn L.una*, B.odhi, L.ennon en Xavi/Ravi L.una*, B.odhi, L.ennon en Cody L.una*, B.odhi, L.ennon en Quinn
Jace Lewis James Mason Maddox Daley Ace Brett Diaz Zion Livay Lloyd Rhys Iven Shane Seth Neal Revi Noan nolan novan xavi
Adam, Aiden, Caleb, Callum, Collin, Cooper, Ethan, Fender, Jason, Kaleb, Maddox, Morris, Nathan, Nolan, Novan, Owen, Ryan, Silvan, Tyler
Je hebt super leuke namen! Daar moet eig wat aparts bij hè, geen idee of je bijv zoiets als Pax zoekt?
Dank je en deel je mening daar wil ik eigenlijk iets aparts bij maar kom er niet uit. Pax denk ik aan ikea en voorkeur heeft twee lettergrepen ivm achternaam die er maar 1 heeft