Het maakt het wel lastig hier nog wat ideeen: Julia Licia Lucia Livia Aliah / Aylia / Alyah / Aleah Alex Lidia Leana Luana Ilvana Ivana
julia erg mooi maar is al bezet livia vindt ik mooi maar geen wauw naam mila vindt ik ook erg mooi maar is dat ook nog leuk voor later
De naam doet me denken aan Ophelia Vind dit wel een mooie verkorte vorm (maar dat wist je al). Opties voor 2e namen heb ik in je andere topic net gegeven ^-^ Felia komt van de naam Felix, die van het Latijnse woord felix komt, wat vruchtbaar, gelukkig, geluk brengend betekent En voor een jongensnaam: wat vind je van Eline, Lucas en Flinn? Ik vind Felix ook een heel mooie voor hierbij haha!
Ik vindt felia nog steeds geweldig hoor hihi maar kreeg van een vriendin te horen dat het dan lijkt alsof dit kindje is geadopteerd .... omdat het niet past bij eline en lucas hmmm ..... dilemma de naam wordt hier ook volledig afgebrand haha we denken gewoon nog even na
Maar zo heel belangrijk is het toch niet dat de naam prachtig bij de namen van je andere kinderen moet passen? Naar mijn idee voegt een naam vanzelf en is het uiteindelijk (bijna) altijd een goede combinatie. Gewoon even wennen
Ja inderdaad dat is ook zo wat ik wel wil is dat hoe je de naam leest je het ook zo uitspreekt. Had niet verwacht dat mensen de naam felia niet mooi vinden, misschien nog te onbekend ofzo hihi
Yeah toch iemand die de naam leuk vind haha ik denk dat veel mensen moeten wennen, deze naam hoor je nooit! Staat het raar bij Eline en Lucas ( broer en zus) ? ps: hoe zou je de naam uitspreken? Feliiiia of feeeelia
Ik denk dan meteen aan treinen hihi. Veolia.... ik zou het uitspreken als Feeeeelia en vind het helaas geen mooie naam maar vind het best passen bij de andere Kids namen. Zou niet inzien waarom het niet zou passen
De betekenis is inderdaad erg mooi, en aangezien ik niet makkelijk zwanger kan raken( ik heb 3% kans op een natuurlijke zwangerschap ivm pcos) sprak de naam plus betekenis gelijk aan
Ik zou het uitspreken als Feelia. Weet eigenlijk niet zo wat ik van de naam vind. Vind het niet heel mooi, maar ook niet lelijk. Gewoon wel ok denk ik. Doet me wel een beetje denken aan het engelse failing, denk dat de naam me daardoor niet echt een positief gevoel geeft
Haha oke als ik de naam zie denk ik als eerste aan de naam fay en de naam leah en dat samen gevoegd tot felia