Ik vind Felicia niet de mooiste 'kak' naam. Kan inderdaad een tikkeltje ordinair overkomen. Zou eerder voor 1 van je andere namen op het lijstje gaan. Bijvoorbeeld Eloise. Dan vind ik Louise nog weer mooier omdat ik die eerste e wat zinloos vind klinken. Verder zijn hier al veel suggesties genoemd. Geen idee of deze er tussen staat maar ik noem ze nog even: Sophie Feline Rosemarijn Elvira Willemijn Karolijn Caroline Lauren
Thanks voor de reactie! Louise vind ik ook wel leuk hoor!! Eloise vind ik echt geweldig XP Ik houd wel van de E
Ik vind Felicia wel leuk! Zou me niet druk maken om hoe Amerikanen het uitspreken, die maken dat de meeste namen een stuk lelijker en ordinairder klinken. Je woont nou eenmaal hier en volgens mij zouden de meeste mensen Felicia gewoon op z'n nederlands uitspreken. Succes met je beslissing!
Ik vind Felicia persoonlijk veel te zoet en ook wat ordinair. Alexandra vind ik wel mooi, een pittige naam. Verder misschien Valerie Antoinette Madelon
Oh, ik had nog niet gereageerd op het eigenlijke onderwerp van dit topic, Felicia . Ik vind het geen mooie naam, ik ken echt een heel vervelend mens met die naam, en kan geen 'Felicia' meer denken zonder haar hoofd voor me te zien.. . Maar ja, dat zijn mijn associaties.
Hey, thanks voor je bijdrage!! Je zit wel aardig in mijn stijl, alleen: Alexander heet mijn ex, dus dat zou ik niet doen hahaha! Hij is heel vervelend Valérie heet mijn oppaskindje , en Madelon mij nichtje Net te dichtbij dus, ik zie ze meerdere malen per week! Antoinette vind ik net teveel van het goede!