Hoi, is het het waard om de felicitas dame aan de deur te krijgen? zit er eigenlijk niet zo op te wachten. Het is de derde voor mij dus zit niet op die aanbiedingen te wachten. Dus ik vroeg me af wat zat er bij jullie in en vonden jullie het waard om haar over de vloer te krijgen? Edit moderator: verplaatst naar 'Gratis en Aanbiedingen'
Ik heb een kinder gezondheids encyclopedie gekocht. Maar voor een 3e beeb zou ik iemand niet weer laten komen. Het is en blijft natuurlijk altijd vrijblijvend je kunt gewoon nee zeggen. Maar je kunt ook vragen door de telefoon of je al mag weten wat ze zo oa te koop heeft.
Ikke vond t het niet waard, maar ik ben zelf niet zo van deze manier van 'verkopen/dozen langsbrengen '.. Enne, ik vind t nogal confronterend voor de alleenstaande mama's.. een scheermes voor een man (ga ervan uit dat dit voor de papa is bedoeld). Tuurlijk een leuk gebaar, maar niet voor die groep mama's denk ik... Maar das mijn mening..
Vandaag is ze hier net geweest. Een andere dan de vorige keer maar opnieuw geen opdringerig type. Heb trouwens geen scheermes gezien hier! Ondanks dat ik vooraf bedacht dat we niets of niet veel gingen kopen toch weer gedaan. Maar ben er wel blij mee! Als je niets wilt kopen, de gratis dingen vind ik de moeite niet waard. Een danoontje met lepeltje, potje sudocreme en wat oude tijdschriften.
hoi hoi allemaal... ik moet zeggen dat deze dozen momenteel niet veel aan kleine presentjes hebben, maar dat varieert steeds ligt eraan welke berdrijven mee doen... de ene keer heb je van proefmonstertjes tot badeendje en de andere keer tref je weer fruithapje tot sudocreme aan.. alles wat je aan aanbiedingen krijgt, is en blijft altijd geheel vrijblijvend. de keus ligt altijd bij de ouder(s) zelf. ( het is alleen al de moeite waard om de doos in ontvangste te nemen als je pampers gebruikt ) Maar goed wie ben ik om te zeggen of je het wel of niet wilt ontvangen Een scheermes zit er niet in maar meen ook dat die uit de doos van Prenatal zat en dan rond vaderdag? maar goed dat moet je me te goede houden. groetjes Mandy
ik heb het niet gedaan maar goed ik heb dan ook verkeerde tel nummer opgegeven zodat ik niet gebelt kon worden. De vorige was nogal opdringerig etc... en zit er ook niet op te wachten haha
Dat helpt dus niet, had ik ook gedaan (had het op t adres van mn schoonouders gedaan, wij wonen in Belgie) en daar stond mevrouw ineens voor de deur!
waarom een verkeerd nr invullen als je die optie ook open kan laten? en idd als er geen of verkeerd nr vermeld staat kijken ze altijd of ze vermeld staan in het telefoonboek ( internet) en anders als ze toevallig in de buurt zijn bellen ze aan
Ze zijn hier van de week geweest, maar ik vond het ook niet de moeite waard... ach, het was wel een gezellige vrouw, maar ze is niks rijker van me geworden, hihi!
ligt eraan welke regio je zit, ze hebben een aantal vacatures open staan in bepaalde regio's en die worden momenteel bezocht door hostess buiten de regio... ( en ligt eraan soms krijgen we spontaan adressen aangeleverd die dus al iets ouder zijn) maar in de normale lijn kunnen ze al komen als het kindje ong 4 weken is maar kan ook zijn pas rond de 12e week of zelfs iets later ( helaas ) het is de bedoeling dat ze nog in de periode komen als mama nog met zw.verlof is je mag altijd een mailtje sturen naar ik meen info@jongegezinnen.nl met de vraag wanneer je bezocht gaat worden zodra de mail binnen is krijgt de hostess een telefoontje via het hoofdkantoor met de melding dat mevr graag bezocht wilt worden en of we dan zsm contact op willen nemen... in mijn geval bel ik altijd gelijk op zodra het mij toelaat ( binnen het uur dus)
Toen ze hier belde heb ik gezegd dat ik geen interesse had in haar bezoek (5 kinderen, ik geloof het wel...). Toen vroeg ze of ik het goed vond dat ze de doos alleen even af mocht geven en dat was het, en zo geschiedde ook. Maar er zat echt niks bijzonders in hoor...
NEE wat waardeloos zeg 2 jaar geleden zat er nog allemaal proef dingetjes in enpotjes fruit en groente van 4 maand enz nu zat er in veel tijdschriften van vorig jaar een proefpakje sudocreme proefpakje luiers active fit maat 4 en dat was het ze probeerde natuurlijk van ales aan te smeren maar we zeiden dat we daar het geld niet voor hadden en ze verliet terleurgesteld ons huis
niet de moeite waard idd. Scheermes zat trouwens bij de prenatal babydoos er in. Tot nog toe vond ik de C1000 doos het mooiste
Ik vond vandaag ook een kaartje in de bus: helaas thuis niet aangetroffen, graag contact opnemen met..... Ik was het alweer vergeten eigenlijk. Weet niet zo goed wat ik hiermee wil doen. Net zoals jij zit ik niet te wachten op een hostess over de vloer. Ook ben ik bang dat ik me dan toch van alles laat "aansmeren". De inhoud van de eerste doos vond ik matig, denk dan ook niet dat de tweede het echt waard is. Kan nergens terugvinden wat er momenteel in zit. Ook in topics zoals deze komen mensen niet met een inhoud van de doos. Denk dat ik het dan maar laat overgaan...
ik heb me wel aangemeld voor de doos, maar nu ik dit zo lees, heb ik geen zin in die vrouw over de vloer enzo. Weet toevallig iemand of ik me ooknog hiervoor kan afmelden?
Je kunt gewoon de eerste ophalen bij een Etos, zodra je een uitnodiging hebt gehad. Daarna kun je misschien telefonisch zeggen dat je er geen belang bij hebt als ze een afspraak proberen te maken? Ik bedenk me trouwens net dat ze mij nooit hebben gebeld, maar zomaar langs zijn gekomen..... Iig staat erbij mij op het kaartje dat ik hun even moet berichten als ik de babykadoos niet meer wil ontvangen. Het kost je dan één telefoontje, maar de eerste doos heb je dan wel ontvangen. En dat is dan toch weer mooi meegenomen
In de doos zitten veel foldertjes, oude tijdschriften, proefpakketjes (sudocreme, fruithapje en lepeltje danoontje). Verder veel aanbiedingen waar je wel of niet op in kunt gaan. Hier maakt de hostess vooraf een afspraak en kun je dus meteen zeggen of je wel of niet geinteresseerd bent. Ik heb 2 keer een hostess getroffen die absoluut niet opdringerig was.