felicitas babydoos is het het waard?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door MollyM, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmvt

dmvt Lid

6 nov 2008
    27
    0
    0
    gastouder/huisvrouw
    friesland
    de C1000 doos is eigenlijk de enige die echt goed gevuld is met leuke en handige dingen...echt de moeite waard om bij hun je geboortekaart in te leveren...hebben wij 2007 gedaan na geboorte van onze dochter...alle andere dozen zit zogoed als hetzelfde prut in...(mag gegeven paard niet in de mond kijken:D )
    suc6 dr mee!

2. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    voor iedereen die geen geboortekaartje voor de c1000 heeft, een kopie van je aangifte mag ook gewoon of van je uittreksel of hoe dat ook heet. Hij was inderdaad erg leuk die doos.

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    thnx voor de tip, ga het onthouden ;)

4. Tink

Tink Niet meer actief

Hm, ik vind geen enkel proefpakketje Pampers of Sudocrème het waard om mijn persoonlijke gegevens voor te grabbel te gooien, eerlijk gezegd. Want dáár is het ze om te doen: adressen en telefoonnummers, om mensen op allerlei manieren nog veel meer dingen aan te smeren die ze eigenlijk niet nodig hebben :p

En ze komen ook nog op een moment dat je nog labiel zit te stuiteren van de zwangerschapshormonen, en dus veel sneller op allerlei aanbiedingen ingaat. Want nee zeggen is gewoon echt moeilijk op zo'n moment.

Na mijn 1e kind heb ik zelf nooit meer een blije of wat voor doos dan ook aangevraagd, helaas deden goedbedoelende vrienden dat wel voor me.

De laatste Felicitasmevrouw, een jaar geleden, wilde ik niet eens laten komen, maar ze wilde haar babydoos zo graag kwijt dat ik heb afgesproken dat ik 'm aan de deur aan zou pakken en vantevoren al had gezegd dat ik op geen enkele aanbieding in zou gaan, dus dat wist ze al voor ze kwam.
    Ze wilde de doos uiteindelijk toch nog binnen brengen, maar na 1 minuut (toen alles uitgestald stond op tafel) vond ik het wel mooi geweest. Helemaal toen bleek dat de doos op een niet-kloppend stel initialen was aangemeld (toen wist ik ook ineens waar ze mijn adres vandaan hadden), nee Felicitas koopt geen adresbestanden op hoor! Hahaha mag ik eeeven lachen :^o

Zelfs de CenterParcs aanbieding kunnen we niet gebruiken, want kijk eens in de kleine lettertjes... geldt alleen buiten schoolvakanties, en helaas hebben we hier al 3 schoolgaande kinderen! :D

:idea: Ohja, als je weer van die ongewenste telefoontjes over spaarplannen e.d. af wilt: meld je dan aan bij Infofilter, http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home2.php
    Alle organisaties die zich daarbij hebben aangesloten mogen je dan niet meer bellen. Heerlijk hoor, het is hier echt rustig sindsdien :thumup:

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb me wel opgegeven MET telefoonnummer, maar als je de eerste doos niet ophaalt, heb je dan misschien nog kans dat ze langskomt?
    Sorry hoor, maar die komt er echt niet in als ze onaangekondigd langskomt. Ik heb niet getekend voor een hostess, wel voor gratis kadootjes, maar daar heb ik nu al spijt van.

6. Tink

Tink Niet meer actief

Dat is het net, die 'gratis' kadootjes zijn zo gratis niet als je bedenkt in wat voor adresbestanden dat je dan allemaal terecht komt.
    Dat is die anderhalve Pamper en dat potje Sudocrème echt niet waard vind ik...

Onaangekondigd komen ze niet voor zover ik weet, dat zou ook niet handig zijn natuurlijk. Ze bellen altijd eerst even.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zal voor mevrouw hostess ook wel beter zijn, anders moet ze langs de honden en die zijn dol op dames met leuke pakjes en dotten parfum op, hihi!
    Bij aangekondigd of bekend bezoek gaan de honden naar binnen.

8. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Ik had hem ook nog niet opgehaald had nog niet eens bericht gekregen dat ik hem kon halen en vorige week kwam de doos ineens via de post.
    Dus zogelukkig niet ophalen zal niet gaan werken denk ik.

9. She

She Lid

16 jan 2007
    49
    0
    0
    Hier stond ze dus wel onaangekondigd voor de deur, ze was toch in de buurt. :(

Deel Deze Pagina