vraag over ligging kindje 31 weken!

Discussion in 'Zwangerschap' started by elisabett, Dec 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Hoi meiden,

sinds anderhalve week voel ik mijn kindje op andere plaatsen bewegen, veel beweging onder mijn ribben en veel drang tot plassen.. ik blij want dacht het is vast ingedaald!
    ik voel aan de rechterkant wel steeds een bult uitsteken??
    kwam ik gister bij de VK. en ze kon niet voelen hoe het lag, i.i.g. niet met het hoofdje beneden, moet nu volgende week terug komen..
    herkent iemand dit? ben gewoon beniewd hoop dat het nog goed gaat draaien! het is de eerste dus kan ook niet vergelijken;)

2. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Kan nu nog alle kanten op! Bij mij is ze met 31 weken ingedaald en ook zo blijven liggen, ze ligt nog niet vast. De ene dag ligt haar ruggetje links de andere dag weer rechts een echte wiebel kont dus!

3. Butterfly30

Butterfly30 Actief lid

Nov 29, 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Bij mij lag ze met bijna 40 weken nog niet helemaal ingedaald, wel met haar hoofdje naar beneden maar niet vast... dat was de vrijdagochtend. Zaterdagavond lag ze ineens wel ingedaald en vast (de verloskundige dacht dat het indalingsweeen waren) In de nacht van zaterdag op zondag ben ik bevallen.. Dus het kan nog alle kanten op...

4. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,168
    2,283
    113
    Mijn oudste draaide met 34 weken pas goed en daalde toen ook vrij snel in. Tweede draaide met 35 weken vanzelf goed en daalde pas in tijdens de bevalling nadat de vliezen waren gebroken. Deze ligt al een paar weken netjes met het hoofdje naar beneden, maar is ook nog niet ingedaald. Ik hoop wel dat ie dat nog gaat doen, heb het idee dat ik bij de tweede zo lang overtijd heb gelopen door het niet indalen.

5. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    De oudste lag met 37 weken nog dwars. Toen in stuit en rond 38-39 weken pas goed.

Met 31 weken kunnen ze nog prima rondjes zwemmen :p

Share This Page