Hoi, Sinds ik zwanger ben (20+3) heb ik gelijk rare licht bruine plekken op mijn gezicht bij mijn mond gekregen. Nou, schrok ik laatst toen ik onder de douche kwam allebei mijn oksels zijn bruinachtig gevlekt, ook in mijn nek zitten veel donkere bruine grote vlekken, onder mijn haar. Wat is dit? Ik bedoel de zon schijnt niet en dan nog niet op die plekken? Iemand ervaring hiermee. Het lijkt wel alsof het vies is zeg maar. Heel raar?
Ik denk dat het komt door extra pigment vorming. net als het welbekende zwangerschapsmasker... hoe het komt geen idee
Zijn inderdaad pigment vlekken, ik heb ze ook. Bij mijn oksels heb ik dat ieder jaar, dus ik ben elke zomer vies hahaha.. Nee maar is niets ergs ofzo, is gewoon pigment kun je niks aan doen..
Dat is gewoon pigment idd. Mijn navel werd helemaal bruin, zag er best gek uit Maar een paar maanden na de bevalling was het ook weer helemaal weggetrokken. Niks meer van te zien.
Echt, jeetje durf niet meer te zwaaien voorlopig. Bij de navel heb ik juist niks, daar hoor je vaker mensen over. Maar je oksels en nek. Nou, ja hopelijk gaat het inderdaad weg.
Ik heb het zelf nog niet en bij de vorige ook geen vlekken gehad. Pas met een paar maanden vorige x kreeg ik mijn zwangerschaps streep en die was nooit volledig weggetrokken maar wel heeeeel licht geworden. Nu ben ik pas 9 weken en ja hoor hij zit er al Wat je eraan kan doen weet ik echt niet.
Ja ik heb die streep en donkere navel ook gehad. Helemaal weg is hij nooit gegaan. Ben benieuwd hoe hij nu weer verkleurd. Komt indd door het extra pigment.