Felicitas doos; wat een domper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marijntje28, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Haha, ja dat las ik een poos geleden;
    Ik kreeg vorig jaar 2x de etos-doos; hier dus dubbel zwitsal-doosjes maar ik vind die van pampers fijner (en mooier :p)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Klopt, eerst maken ze de oude op en dan komen de nieuwe dozen pas weer.

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Die Diflax spenen oid krijg ik inderdaad ook weer van anderen die hem zelf ook in zo'n doos hebben gekregen en nooit hebben gebruikt. Wij dus ook niet.
    Wel fijn dat je er blijkbaar niet zo'n vreselijke felicitas-vrouw bij hebt gekregen die zich bij je op de bank installeert en een monoloog van een uur gaat houden over allerhande troep die ze je wil verkopen.

Ik heb me nu ook alleen voor de prenetal doos opgegeven. En vorig jaar de c1000 doos gehaald, die was wel handig, met van die alledaagse dingen als tissues en snoetenpoetsdoekjes o.i.d.. Maar alleen loeizwaar. Loop je, net bevallen, met je kinderwagen en zo'n zwaar geval te slepen. Bleek er o.a. een 1,5 literpak (bron-)water in te zitten! Deze keer dus maar met de auto proberen, als ze het nog doen, maar toen mocht ik ivm medicijnen niet rijden.

Weten jullie welke supermarkten nog meer zo iets doen?

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Bij de Plus krijg je tegen inlevering van een geboortekaartje ook een geboortedoos :)

Ik vond de Felicitas doos eigenlijk wel leuk! Veel folders inderdaad maar toch ook wel wat handige/leuke dingen. Oa. de difrax speen, knuffelpoppetje, zwitsal monster etc.

Ik vond de Babydump doos juist niet zo... Hier zat echt helemaal niets handigs in.

Ben nog aan het wachten op de oproep voor de blije doos, als het goed is krijg ik die deze week binnen.

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Weet iemand hoe je aan dozen van de supermarkt komt? (hier de Appie Hein, Em-te, Jumbo)
    Ik zie mezelf namelijk al met een geboortekaartje aankomen en ze me al uitlachen (in januari) :D

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Hahaha, je kan hem ook nog later ophalen hoor ;), dan ben je wat fitter. Hier pas na .... (weet niet meer) opgehaald.
    Plus doet volgens mij ook wat, maar dan moet je in reclamegebied wonen en dat doen wij niet.
    Ook niet voor C1000 maar daar is een kaartje afgeven voldoende.

En hier deed in verleden de EmTe ook wat maar dat was vorig jaar al niet meer.

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Hahaha, ja dan zal je vast uitgelachen worden!!!
    Die doen niks jammer de bammer!:D

8. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    #28 luusje06, 28 jun 2010
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
    Hihi
    Ik heb die felicitas doos twee weken terug gehaald maar er zat amper wat in.
    - Knuffeldoekje van Nestle
    - 1 tijdschrift
    - 1 proefmonster zinkzalf van Zwitsal
    - 2 luiertjes met kortingsbon van Pampers
    - Verder alleen maar reclamemateriaal
    ben meer bezine kwijt aan het rijden naar de winkel dan wat er in zat :$
    Een vriendin van mij had hem een paar dagen eerder gehaald en er zat veel meer in:$
    vond het maar een beete raar. Maar ik vind het ook weer zowat om te gaan zeuren over iets wat je gratis krijgt.

ben benieuwd wat ze zeggen.
    liefs luusje

9. Seth

Seth Niet meer actief

moet zeggen dat beide dozen minder waren deze keer...
    (heb twee kindjes uit 2007 en 2009) en toen waren de dozen echt voller... ook de blije doos...
    DAAR zat toen bijvoorbeeld een heel pak luiers newborn in....

iemand schreef hier dat het jammer is dat de kruidvat doos er niet meer is...??? nou daar mis je echt niets aan... die was al zowat leeg... dus tja.. vind ik het niet vreemd dat die opgeheven is.... anders had je een lege doos opgehaald nu.. :D

ach... aan de andere kant... ik vind het altijd leuk om zo'n doos te krijgen... gewoon het leuke van wat er in zit...
    het kerstpakketten gevoel.. :)
    en tja... ben toch van "het gegeven paard"....

10. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    ja dat vind ik ook.
    Maar ik vind het wel raar de twee mensen die in dezelfde week die doos halen de een veel meer in die door heeft zitten als de ander:(.
    liefs luusje

11. s1986

s1986 Niet meer actief

En al een reactie gehad?;)

12. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hahaha.... ja, gister.
    De inhoud kan varieren met als reden dat aanbieders zich terug kunnen trekken als ze geen interesse meer hebben voor deelname....
    De doos was niet incompleet, dat was de reactie.

Nou, dan mogen ze ook wel stoppen met de reclame dat het een doos is t.w.v. 65 euro.......:(:( ;)

Dus toch crisis in baby-aanbieder-land ;)

13. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Tja, je kan het ook als zeuren interpreteren maar dat was mijn insteek niet hoor ;)

14. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Ja dat vind ik ook wel beetje raar; ze vullen denk ik gewoon steeds met wat ze hebben en dan is het maar een lucky shot wat je erin krijgt. Kunnen ze beter zeggen dat je hem later krijgt en dan gewoon als ze alles op voorraad hebben.

Maar in Blije Doos dus geen pak luiers meer. Hoop nog steeds op mijn pamper-box.
    Zag dat op marktplaats mensen die te koop aanbieden. Dat vind ik zo raar.... je krijgt een reclame-product in een cadeaupakket en zet het te koop op marktplaats, hahaha

15. misa

misa Niet meer actief

Ik vond die doos nog de leukste! Speentje, flesje, luierdoekjesdoos, knuffeldoekje, pff weet het allemaal niet meer.
    Van de babydump vond ik matig, maar altijd leuk om te hebben.
    En de prenatal moet ik nog op wachten, maar hoorde dat die ook al tegenviel in vergelijking met eerdere jaren..! Jammer maar ja!

16. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik had me opgegeven voor zo'n prenetaldoos, een tijd geleden. Kreeg ik gisteren zowaar eens iets in de post, met allemaal reclame van Libresse over "zwangerschapsgeheimpjes" (lekken enzo), 2 tijdschriften over zwangerschap en positiemode en ander zwangerschapsgetut. En de oproep me aan te melden voor de prenetaldoos, want dan zou ik bij week zoveel de zwangerschapsdoos op kunnen halen en na de geboorte de andere doos....

Ik ben al 38 weken zwanger!:( Ga nu heus geen positiekleding e.d. meer kopen... ;)

17. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja dat heb ik ook gehad en dat blad krijg je tot de bevalling en daarna een jaarlang andere boekjes. Is toch wel netjes vond ik! Die doos kan je pas met 7 maanden halen geloof ik.

18. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hen gister de prenatal doos opgehaald, viel echt tegen, enigste wat fijn was was de pamper doekjes bewaardoos, verder een rompertje, wat luiertjes, en een doekje voor over de schouder voor het spugen.
    Ach hij is gratis, we mogen niet klagen....maar voor de dozen ga ik echt niet apart rijden hoor, moet gewoon toevallig in de winkel komen anders hoeft het van mijn niet, meer benzine dan dat je er iets aan hebt....

19. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Hahaha, ja dat is zo.
    Maar pampers bewaardoos........ yoehoe, daar hoop ik zo op!
    Bij Lotte was de doos wel echt gevulder; met o.a. een bibi-speentje, heel pak luiers en kortingsbonnen voor luiers en billendoekjes. Jammer als pampers die geschrapt heeft.... haha

20. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mensen toch! Het is gratis hoor! Wat verwachten jullie dan??
    :p

Deel Deze Pagina