Als je al eerder zwanger bent geweest, dan verwacht je eigenlijk hetzelde. En als je alles hebt terug gelezen, dan zou je er ook een beetje "doorheen" gelezen moeten hebben
Ik heb gister ook mijn felicitas doos gekregen (de nieuwe met de vogeltje ) -Berg reclame -Tijdschriften -geel speentje van difrax -blauw knuffeldoekje -proefmonstertje zinkzalf van zwitsal -klein verpakking billendoekjes etos -proefpakketje van 2 stuks pampers
Ik heb vroeger bij het kruidvat gewerkt en volgens mijn oude collega's komt het kruidvat met een nieuwe doos. Ik heb nu veel oude dozen meegekregen die ze nog hadden staan, maar het stelde idd niet veel voor... Hopen dat ze nu met iets echt leuks komen!
Ik heb ze een aantal dagen terug gewoon een mail gestuurd omdat ik maar geen oproep kreeg. Kreeg binnen 2 dagen alsnog de coupon om de doos op te halen. Vond het toch wel tijd worden... Als je de doos nog wilt gaan halen zou ik ook even een mailtje sturen Ik heb de doos deze week opgehaald. Vond hem toch wel leuk hoor, 16 luiers + kortingscoupons twv 25 euro voor Pampers. (wel achteraf terug krijgen) Bibi speen, spuugdoekje, rompertje, mini potje sudocreme, pampers doekjes bewaardoos met klein pakje sensitive doekjes en veeeeel folders en 2 boekjes. Je krijgt het maar toch?
Klinkt goed hoor! Ik zit al te wachten tot ik een oproepje krijg, maar ben nog maar 26 weken dus kan nog even duren...