felicitas jonge gezinnen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Samen, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samen

Samen Lid

May 21, 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Hi,

Heb net iemand van felicitas op visite gehad maar vond het niet zo geweldig.Heb wel een abonnementje voor oma gekocht.Ze gaf Keano een knuffellap met beer maar die heeft ze ook weer meegenomen.Toen ik haar daar naar vroeg voordat ze wegreed buiten kreeg ik te horen dat je die alleen kreeg als je een serie van sesamstraat of zo bestelde.Ik vond het wat duur en dat vond mijn man ook die ik gebeld heb.Vind het een beetje raar om eerst aan Keano de beer te geven en dan vervolgens om die reden weer mee te nemen.Het is maar goed dat hij het allemaal nog niet begrijpt.
    Wat vinden jullie ervan?

gr,
    Samen

2. melanie faber

Dec 23, 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Ja, joh, raar gedoe.
    Is allemaal erg duur, je moet goed opletten wat je evt besteld.
    Ik heb zelf wel een boek besteld, over kinderziektes enzo.
    Gewoon een bakkie koffie geven, doen alsof je luistert en de mvr weer naar buiten bonjouren! ;)

3. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

Sep 7, 2007
    352
    0
    0
    Ja echt vreselijk die mensen, en als je zegt dat je het duur vind zeggen ze ook nog dat het niet zo is want als je 10 boekjes los in de winkel koopt is het veeeeeeeeeeeeel duurder blabla (dat was hoteldebotel)..

Heb inderdaad ook oma blad gegeven en een fotoalbum met zijn naam erop, voor de rest koop ik liever zelf boekjes hihihi

Vreemd volk!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zit dus met hoteldebotel thuis :rolleyes: bij een volgend kindje zijn ze niet welkom!

5. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

Sep 7, 2007
    352
    0
    0
    het is wel mooi spul hoor, maar jeetje wat duur!
    En ze weten het zo mooi te brengen! Dat je in ieder geval wel wat koopt!

Vriendin van mij (hebben het niet breed) durft niet goed nee te zeggen en zit ook met dure hoteldebotel

6. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Heb dus wel Hoteldebotel laten 'aansmeren'... maar ik heb hier geen spijt van gehad!
    Hugo leest elke avond een van de boekjes voor hij gaat slapen. en de spelletjes die in de koffertjes zitten begint hij ook steeds meer te waarderen...
    Het heeft z'n geld nog niet helemaal opgebracht maar dat gaat 't zeker doen met een tweede op komst... ;)

Verder zal ik haar de volgende keer niet meer binnen laten... dat wel...

Gr. Niki

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    vond het ook allemaal erg duur.. Heb haar een bakje thee gegeven. Netjes alles aangehoord en toen gezegd dat ik het toch gewoon te duuur vond. En haar bedankt voor alle gratis zooi :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik durf normaal heel goed nee te zeggen, had nu ook een paar keer nee gezegd en ook gezegd dat ik geen grote uitgaven wilde doen omdat we ook minder salaris zouden krijgen etc. want je zit met die hoteldebotel toch maandelijks aan een vast bedrag en ze zei dat dat heel verstandig was maar vlak voor ze ging begon ze er toch weer over :rolleyes: ik baalde achteraf enorm, was ook moe en week van de hormoontjes dus misschien dat ik daarom iets minder goed NEE kon zeggen.

Ik ben blij te lezen dat er wel mensen zijn die veel plezier hebben van dat hoteldebotel want toen ik eenmaal alles in huis had dacht ik, is dit het nou?!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    vond hoteldebotel en sesamstraat er wel mooi uitzien trouwens.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik vond sesamstraat leuk maar hoteldebotel was dan toch beter/leuker volgens mevr. Eigenlijk bedoelde ze vast, hoteldebotel is duurder hahahaha....

Maar om iemand wat te geven en dan weg gaan en het weer mee nemen vind ik belachelijk! Volgens mij krijg je ook nog een keer telefoon van Felicitas ik zou het dan gewoon zeggen.

Ik heb 1 x telefoon gehad en gevraagd of ze konden terug bellen omdat ik op m'n werk zat maar ik neem tegenwoordig geen onbekende bellers meer aan want word er gek van! Sinds ik een zoon heb kreeg ik ineens van allerlei telefoontjes voor baby/ouder toestanden :(

11. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

Sep 7, 2007
    352
    0
    0
    Ja raar he je word inderdaad constant gebeld door allerlei instanties, verzekeringen en dergelijken, prive nummer neem ik ook al nie meer op! pfffff

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ze hadden mij ook gebeld voor een afspraak om de blijde doos te bellen. Toen heb ik gezegd dat ik niet echt tijd had voor een afspraak, omdat de kleine buikkrampjes had, en ik niet echt mobiel was.
    Die dame heeft toen heel netjes gezegd dat ze de doos wel langs kwam brengen. Dat heeft ze ook gedaan, en geen gezeur over binnenkomen.

Dat vond ik nog best netjes. Maar dat opdringerige vind ik vervelend. Volgende keer geen felicitas doos meer..

13. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ooh ja ik heb mij ook groen en geel geergerd aan dat mens!

kwam snotverkouden binnen en wist alles zoo leuk te brengen..bah..heb wel een sesamstraatpakketje en de kek mamma genomen.

sesamstraat is een succes het boekje staat open in de box en hij vin dhet prachtig maar achteraf ha dik het lieve rniet gedaan..kwam uit op 200 euro...en zoveel vond ik het niet voorstellen.

voor de rest was ze erg opdringerig irritant volgende keer..no thnx!

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Goh, dan hebben wij het wel getroffen geloof ik.
    Hier een dame (plus een leerling) die het echt heel leuk deed.
    Ik heb geen dure pakketten besteld, ik vond ze echt wel leuk maar de prijs vond ik ook echt teveel, en ze drong helemaal niet aan.
    Ik heb zo'n setje met antilekflessen gekocht, maar die bevallen dan ook prima. Oja, en zo'n kettinkje met gegevens van Jesse, eigenlijk meer voor de heb, want die hadden we met onze eerste jongens ook gekocht en die prijken (haast ongebruikt) in het plakboek. Wel heel leuk! :D

15. Samen

Samen Lid

May 21, 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    Heb haar net nog gebeld om te vragen hoevaak mijn schoonmoeder OOK gaat ontvangen.Ze was wederom niet leuk en best wel kortaf. (8x voor 19,95) Lees bij iedereen verschillende dingen maar toch wel erg Opdringerig en niet voor herhaling vatbaar.

Lijkt wel of je als je bij Felicitas werkt je kortaf en opdringerig moet zijn.

Heb alleen een lepeltje gratis gehad.Leuk maar vond het voor de kleine man erg dat beer weer meegenomen werd.
    Iemand anders wel de Beer gehad zonder iets besteld te hebben?. Kan dat niet echt uit de verhaaltjes opmaken.

In elk geval bedankt voor de reacties.

gr,
    Samen

16. Alita

Alita Niet meer actief

Mooie truk dan?! :)

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier een heel aardige dame.

Heb spijt dat ik de Nubyset niet besteld had

18. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    volgens mij kreeg ik hem in het begin meteenvoor hem..zon tutteldoekje?

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij hebben wel de sesamstraat serie en ik vind hem echt heel erg mooi. Goedkoop is het niet nee, maar de boekjes zijn al menigmaal gelezen.
    Wij hebben dus ook wel het berendoekje gehad, maar ja wij bestelden ook wat

20. Samen

Samen Lid

May 21, 2006
    92
    0
    0
    't Gooi
    (*Sandhya Ja zo'n tutteldoek).

Let wel dames het gaat mij niet om die tuttelbeer.Koop hem nog liever zelf dan.Maar geef hem dan niet en pak hem dan niet op een sniekie manier weer terug. Loop niet voor nix achter je aan om het te vragen toch? Maar goed nogmaals het gaat mij niet zozeer om die beer maar om hoe die "mevrouw" reageerde in het hele bezoek. Opdringerig en niet aardig.

Share This Page