ik snap het en ik zou ook flink over de zeik zijn..zoiets moet toch leuk zijn als er iemand bij je thuis komt lijkt mij...en ik weet zeker als ze het op een leukere manier brengen en vaker wat koopt..en bedenktijd zou helemaal fijn zijn heb nu bijv spijt dat ik geen abbo voor opa en oma heb afgesloten..het moet zo a la minute worden besloten..
OOOOHHHH wat verschrikkelijk opdringerig was die dame zeg... die komt er nooit meer in. Ik heb achteraf zelfs spijt dat ik nog zo netjes ben gebleven ik had haar er echt uit moeten zetten. Ze maakte echt onbeschofte opmerkingen en ze weten het zo te brengen dat je je schuldig voelt als je niks wilt kopen. noooooit meer....!
ja dat heb ik dus ook gedaan... maar vondt hoteldebotel en sesamstraat wel erg leuk maar oh zo duur.....! ze probeerde wel van alles aan te smeren...! beetje een opdringerig vrouwtje...en bulten rotzooi gekregen....
Toen ze bij mij kwam twijfelde ik om iets te bestellen en wilde eerst overleggen met mijn vriend. Ze heeft toen de prijzen opgeschreven en haar telefoonnummer en ik kon haar dan later bellen als ik alsnog iets wilde bestellen.
De dame die ik had was wel heel aardig, maar kletste me de oren van de kop over haar kinderen en kleinkinderen. Gelukkig lag mijn meisje lekker te slapen, dus zat niet op hete kolen ofzo. Ik ben normaal gesproken ook niet zo goed in nee zeggen, maar was hier op voorbereid want kenden inderdaad al meer van dit soort verhalen. Op de boekseries heb ik nee gezegd, omdat ik het inderdaad te duur vind en liever zelf losse boekjes kopen zonder vingerpoppetjes en dat soort gedoe erbij. Ik heb wel een abo op Kinderen genomen omdat ik dat toch al van plan was en dat boek over alle kinderziektes heb ik ook gekocht.
haha ik heb gewoon gezegd dat ik de boekenserie van een vriendin gekregen heb.... Ik heb de nubyset gekocht. en een abbo genomen op Kinderen. verder was de mevrouw in kwestie hier zo pleite, had gewoon de hond(duitse herder) los in huis
hier nooit iemand gezien...... wat is dat dan voor nuby set en van die beer is wel belachelijk, gegeven blijft gegeven toch je kan trouwens er een klacht over indienen he, gewoon online bij het abbo op kinderen heb je daar nog een mooi cadeau gekregen, want bij kinderen zelf krijg je altijd heel leuke en dure cadeaus
Het welkomstcadeau bij Kinderen viel mij tegen, was alleen een besteksetje. Maar wel korting gekregen op de abonnementsprijs, uit mijn hoofd van ruim 50 voor 39.
nou wat raar dat ze dat dan zomaar weer terug pakt?! Hier had ook ik een akelig mens, heb gelukkig nee kunnen zeggen maar wel met moeite! pfffffff bellen ze om te zeggen dat ze dan en dan een pekketje komen afleveren doe dat dan gewoon en stuur niet zo'n opdringerige persoonlijkheid mee! BAH!
nou ja lekker hoor als je dat bij iedereen doet. Jenna steekt die beer namelijk gelijk in haar bebbel en is bijna altijd verkouden dus niet zo hygienisch van die vrouw. Gelukkig begrijpt Keano nog niet dat zijn beertje weer wordt afgenomen. stom mens
Ik vond de sesamstraat boeken en de hoteldebotel helemaal leuk, maar ook veel te duur, zoiets beslis ik zowiezo niet zonder mijn man, zo'n uitgave. Toen bij de consulente hier duidelijk werd, dat ik het te duur vond, werd de rest vrij snel afgeraffeld. Alles op tafel uitgestald en hetgeen ik gratis kreeg bleef achter op de tafel en de rest nam ze weer mee... Zo'n situatie met een beertje is hier niet geweest. Erg lullig vind ik dat..