Ik heb onlangs de Zwangerkadodoos opgehaald bij de Etos. Dat was ook van Felicitas volgens mij. Is dat hetzelfde waar jullie het over hebben? Ik kan niks terugvinden over dat ze langskomen met een doos.....
Gelukkig! 5 minuten nadat die blije doos (dat is de term die we hier gebruiken voor die vrouwen die langskomen) bij mij weg was heb ik direct een klacht ingedient. Dat zij niet helemaal 100% was heeft in principe niets met die organisatie te maken, maar ik hoor zó vaak dat mensen er helemaal niet tevreden over zijn
Ik ben blij dat ze hier langs zijn geweest, heb de hoteldebotelserie gekocht en vind het echt super leuk spul!
Grote kans dat een hostess van Felicitas het kraambed heeft verzorgd van uw kleine neefje of kinderen. Maar dat is voorbij, zegt Stefan Hutten: ‘Wij stoppen omdat er te weinig baby’s worden geboren.’ De ruim 150 hostessen van Felicitas moeten noodgedwongen stoppen. Waarom? ‘Onze hostessen bezoeken al decennia prille ouders om de ‘Babykadoos’ vol goodies te overhandigen en informatie te geven over het ouder zijn. Nu moeten we stoppen, omdat de baten niet meer opwegen tegen de kosten. Maar vooral ook door het gedaalde natuurlijke geboortecijfer.’ De oproep van gezinsminister André Rouvoet (ChristenUnie) om meer kinderen te produceren heeft dus niet geholpen? ‘Er zijn nog maar 180.000 geboortes per jaar. We bezoeken nog steeds meer dan de helft van de ouders, maar dat zijn er 30 duizend minder dan een paar jaar geleden.’ Het gezinsleven bestaat toch helemaal niet meer? ‘We merken inderdaad dat het gezinsleven sterk verandert. Steeds meer moeders werken. Ouders hebben het tegenwoordig veel te druk, ook voor ons.’ Dan heeft u dus niets meer te doen? ‘Natuurlijk wel. Wij hebben nog altijd prachtige bladen.’
ik denk dat die zwangerschapsdozen wel zullen blijven vind het wel jammer heb geen zeurkous aan de deur gehad ze legde alleen wat dingen uit en ging weer heb wel dingen gekocht
heb toen met jeremy niks gekocht en had toen ook de zelfde en heeft toen ook niet gezeurd ze was erg bezig met mijn kleine jongen toen whaha was zo lief en nu met mijn dochter ze had de spullen niet gepakt en ik vroeg joh heb je niet iets waar ze dadelijk aan heeft haha en toen pas liet ze ze zien heb toen dat setje kleding gekoch en een boekje met knuffeltje van elmo echt super gaaf
Mwoh... na 4 ervaringen kan ik met een gerust hart beweren dat je er weinig aan mist! Veel te dure kadootjes, series e.d. en ze gaan ervan uit dat je niet zult weigeren, maken mooi misbruik van de labiele hormonale staat waarin je je na de bevalling bevindt . De laatste keer had weer eens iemand me opgegeven, en de mevrouw belde dat ze het kwam afgeven. Kwam me totaal niet uit en ik wilde het eigenlijk niet hebben, maar ja het moest van haar baas. Ik heb gezegd: okee dan, maaaaarrrrr, alleen afgeven, ik heb 5 minuten tijd en ik koop echt NIKS! Dat u het maar vantevoren weet Nou, daar heeft ze zich inderdaad aan gehouden moet ik zeggen. Ze stalde nog wel even in een halve minuut de hele zooi op tafel uit op professionele wijze, maar hield géén praatje. Ik moest alleen iets tekenen (voor ontvangst geloof ik), en toen barstte ik in hard lachen uit want opeens wist ik waar ze ons adres vandaan had. Ooit bij een tijdelijk tijdschriftabonnement verkeerd in de administratie gestaan en dit waren exact dezelfde 2 stomme tikfouten Nouuu dat kon niet want Felicitas kocht nóóit adresbestanden op! Jaja, het zal wel... deze ene keer dan dus toch wel Het is allemaal 1 grote handel in adressen, want dáár gaat het ze om bij hun zogenaamde kadootjes. Voor je het weet word je na ontvangst van je Blije Doos ook weer doodgegooid met telefoontjes voor spaarplannen, studieverzekeringen e.d. Trap daar niet in! Gewoon sparen is veel goedkoper. (En meld je meteen aan op www.infofilter.nl, dan ben je van die stomme verkooptelefoontjes ook af )
Tuurlijk zijn die mensen opdringerig, daar zijn ze voor, maar je bent er zelf bij of je het doet of niet. Het enige wat ik heb besteld was een medisch boek over ziektes herkennen bij je kind. Dus daar heb je ook echt wat aan.
Het enige wat ze bij mij destijds kon slijten was een jaarabbonement op het blad kinderen. Verder echt helemaal niets. De rest van de dingen die ik leuk vond, heb ik goed in me opgenomen, en later gewoon in de winkel opgezocht.. Ze was bij mij ook binnen 30 minuten weer klaar.. Het abonnement heb ik na een jaar keurig ook weer stopgezet.. Maar het grootste gedeelte van de doos, kon zo bij het oud papier.. Was ook oud papier.. Alleen de potjes, en de lepeltjes eruit gehaald.. En de gratis kortingsbonnen.. Vind het ook niet erg dat ze stoppen..