Verdelers/manden in lades commode?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SushiLover123, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Op dit moment leg ik alle kleertjes op stapeltjes in de lades van de commode. Alleen blijft het allemaal niet zo netjes allemaal. Ik wil graag de lades verdelen in vakken, bijvoorbeeld door mandjes of bakjes er in te zetten.

Zo'n mandje/bakje moet wel groot genoeg zijn om een stapeltje gevouwen kleertjes in te leggen. En verder natuurlijk wel zo efficiënt mogelijk, dus niet dat ik in een grote lade maar 4 bakjes kwijt kan en dan nog 20 cm ernaast overhoud.

Wie heeft er een goede tip voor me?

2. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Je zou eens bij de ikea moeten kijken en denk dat je daar wel kans maakt

3. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
  4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja die set van de Ikea, ideaal!! gebruik het ook in de commode van Irem (heb geen kledingkast), echt heel fijn, alles ligt netjes op zijn plek. Ze zijn er in verschillende grotes dus je kunt echt passen en meten wat het handigste is qua ruimte

5. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Xenos heeft plastic mandjes in verschillende kleuren en maten. Als je thuis je kasten en commode opmeet, en je meetlat meeneemt naar de winkel, kun je daar ter plekke berekenen met welke combi je precies je planken en lades kunt vullen. (Niet de hoogte vergeten op te nemen van evt. lades in de commode)

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zat vanmorgen dus al op de website van de IKEA, maar de meeste zijn te hoog, of er passen er dus maar 4 in zo'n lade.... Nu heb ik toch zeker 12 stapeltjes per lade.

Misschien wil iemand een foto maken van haar commodelade?

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ikea heeft van die pakketjes mandjes, zwart of creme:) wij gebruiken ze in de commode (al hebben we daar geen klaartjes in ligen)
    Voor Olaf gebruiken we ze voor zijn ondergoed en sokken:) Voor babykleertjes zijn ze iig groot genoeg!

Deel Deze Pagina