mag ook de baby en mama doos ophalen bij het kruidvat. Net bij de etos geweest,, alleen maar lof voor deze winkel!! Ben blij dat hij hier een paar maand geleden gekomen is! Had 2 bonnen, 1 voor billendoekjes van pampers 2+1 dan kreeg je 5 korting. Nu hadden ze de aanbieding van 4+2 in de aanbieding en daar mocht ik de bon ook voor gebruiken. Al helemaal super natuurlijk!! Daarna vroeg ik wat over de pampers zegt ze ja maar je hebt toch ook een bon van 10 korting op de pampers, mocht ik die dus ook gebruiken bovenop de aanbieding van 4 pakken voor35 met dat speeltje. Heb nu dus 4 pakken voor 25. Helemaal super!! Ik ben helemaal blij
Ha meiden, Ik had er vorige maand ook helemaal niets inzitten... ik dus naar Felicitas gemaild, ik kreeg toen een mailtje dat ik een nieuwe bon zou krijgen. Zojuist een nieuwe doos gehaald en nu zat er inderdaad meer in, bij mij zat er ook nu geen Zwitsal doos in maar wel billendoekjes en een Difrax speentje en Avent fles! De mevrouw bij de Etos zei wel dat het heel vaak wisselt wat erin zit en dat er soms echt heel weinig in zit! Ben benieuwd naar de doos van Prenatal!
Hi, Was niet mijn opmerking hoor over de rare blauwe knuffel. Maaeh... mocht je er nog eentje als reserve willen dan heb ik er nog wel eentje voor je liggen. Hier niet gebruikt...
Ik heb 2 weken geleden de doos opgehaald. Bij mij zat het volgende erin; -Difraxspeen -2/ +2 mnd -Blauwe knuffel van Nutricia -Gele zwitsal billendoekjesdoos -Pak Zwitsal billendoekjes -2 luiers en kortingsbonnen voor Pampers -2 tijdschriften (van vorige maand) -Avent fles 330 ml -Proeftube Zwitsal zinkzalf -Pak billendoekjes van de Etos Voor een gratis doos, vind ik het best prima. Ze hoeven ons dit niet te geven, maar we krijgen het toch!!!
Dames ik heb net een doos besteld,hoelang duurt het voordat ik een brief thuis krijg om het te gaan ophalen?Hoop dat ik dan ook dezelfde dingen in krijg als jullie Worden de kruidvat doos nog gegeven?
Via de site van de kruidvat kun je je niet aanmelden maar als er in het filiaal bij jou in de buurt nog een doos staat moet je even mailen met de kruidvat en kun je alsnog een doos ophalen. Stelt alleen weinig voor. Zat een poederdoos van frisio ( om flesvoeding in te bewaren) bij, veel stomme folders, een tommi tippy flesje en verder niks bijzonders eigenlijk.
Oh ok,ik had een brief toendertijd ontvangen dat ik er eentje zou mogen ophalen(nou ben ik die brief kwijt,ach ja en als er niet veel in zit.. Weet jij toevallig hoelang het duurt voordat ik zo een etos pakket mag gaan ophalen,heb net aangevraagd!
hb de dood deze week ook gehaalt blauwe knuffeldoek avent flesje proeftube zinkzalf 2 luiers en veeeeeeeel folders. dus geen doekjes oid
ik ben van belgie en dit soort dingen worden hier niet gedaan, echt jammer is dat. Lijkt me wel heel erg leuk om te krijgen hihi
Nou ik heb de kruidvat gemaild en heb reactie terug gekregen,dat ik de doos kan ophalen als het er nog is(in 1 van de filialen anders krijg ik een midpack (27 stuks) kruidvat newborn luiers in ontvangst nemen...Ik denk als ik zo alles lees dat die pak luiers veel beter is haaha
Ik ga vanmiddag de felicitas zwangerdoos ophalen, ben heel benieuwd naar de inhoud! Ook de KV maar ff mailen dan, pak pampers is natuurlijk nooit verkeerd.