Is het t waard om een afspraak te maken? Heb een mailtje gekregen om een afspraak te maken maar vroeg me af of het t waard was.... Wat krijg je dan eigenlijk of komt ze alleen om dingen aan te smeren?
Ze komt gewoon om je dingen aan te smeren. Bij mij ging ze op de automatische piloot haar hele assortiment af. Nix aan! Ik heb wel 2 dingetjes gekocht, maar die had ik anders ook wel gekocht. Nu zat er een leuke aanbieding bij.
nee t is het niet waard, ze komt alleen om je dingen te verkopen en wat er in de doos zit stelt niet veel voor
neeeee zeker niet de moeite waard! Die vrouw die langs kwam pffff kreeg er kriebels van. Eerst praatte ze nog normaal maar toen die producten erbij kwamen leek het wel een robot (hoezo uit het hoofd geleerd). En de inhoud van de doos, nou die viel mij ook heel erg tegen. Vooral dat tijdschrift die maanden oud was!
Zeker niet de moeite waard! Vond het allemaal ook niet bijzonder en ze willen je echt vanalles aansmeren... En elke keer als ik zei het niet te willen werd mw botter en erg kortaf. Mw kwam al zonder afspraak langs en dan doet ze ook nog zo. Heb me enorm geergerd... Bij mijn jongste belde ze op voor een afspraak en toen heb ik gezegt er geen behoefte aan te hebben.
Ze belde mij netjes op voor een afspraak. Eerlijk gezegd ging ik voor die gratis doos... Daar zat wel wat leuks in en heel veel reclame. De vrouw die bij mij was bleef heel aardig, ik vond het een beetje zielig om steeds nee te zeggen, maar ze proberen je idd van alles aan te smeren.
De inhoud van de doos stelt niet echt iets voor nee, maar er zitten leuke aanbiedingen tussen. Ik had het geluk dat het een aardige vrouw was die me ook niks probeerde aan te smeren. Ik heb uiteindelijk een tijdschrift voor jonge mama's besteld en het hotel de botel pakket
Nou ik heb me (denk mede door de hormonen) van alles aan laten smeren en merk nu pas hoe duur die zooi is al er iedere maand een aantal bedragen van je rekening worden afgeschreven en wat heb ik genomen? Dingen die de kleine pas over jaren kan gebruiken met me stomme hoofd! Dus nee die spullen lijken misschien leuk maar zijn duur en ook wel aan te komen zonder hun als je ze toch wil hebben..... liefs Bizzy
Ik was er ook ingetrapt, maar heb het binnen 8dagen na het postkantoor gebracht en zit er dus niet aan vast! vond er niet echt iets leuks bij. en voor die doos hoef je het idd helemaal niet te doen!
ik vond het ook erg leuk spul, maar veeeeels te duur. Vooral omdat je veel series, onmiddellijk in z'n geheel krijgt, maar wel maandelijks betaald. Dan vind ik het persoonlijk ook leuker als er iedere maand ofzo een boekje komt. Maar dat kan dan weer niet. Hier had ze vrij snel door dat ik het allemaal te duur vond en werd het allemaal heel snel afgeraffeld. Inderdaad als een uit het hoofd geleerd verhaaltje, omdat het moest... Ze stalde alles uit op tafel en uiteindelijk pakte ze de dingen weer in die van haar waren en de overgebleven 'zooi' was van mij... Veelal folders en nog wat kleine dingetjes.
Ze is hier gister geweest. Tuurlijk proberen ze je dingen te verkopen maar dat is denk net hoe groot het gat in je hand is. Ik heb een boek gekocht met allerlei kinderziektes, ehbo, gifwijzer enz. Altijd handig en is voor kinderen van 0 tot 12 Verder de jonge gezinnen pas ( kortingspas )
Ja dat boek wou ik ook graag maar die had ze helemaal niet....en die jonge gezinnenpas heb ik ook aangevraagd maar nog helemaal niks van gehoord.
Het waren best gezellige dames die bij me op bezoek kwamen (twee omdat ook iemand getraind werd), maar voor mijzelf was het helemaal niet leuk om steeds nee te moeten zeggen. Ik wist van tevoren niet waar ze precies voor kwamen (het werd gebracht als een soort cadeautje van een vriendin), anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Heb er achteraf ook nog een paar keer plezier van gehad. Ik heb er mijn hele zwangerschap voor gewaakt om nergens waar commercie aan kleefde mijn persoonlijke gegevens achter te laten. Geen Blije dozen enzo. Alleen die Felicitas had dus die gegevens. Werd ik later nog gebeld door de Disney Club bijvoorbeeld. Blegh.
ze is aan de duer gekomen en heb mijn tel num gegeven dus binnenkort belt ze, och ja maar eens kijken mischien zit er wel iets leuks tussen. wat bieden ze je aan eigenlijk?
ze hebben mij ook gebeld... de eerste keer nam mijn moeder op omdat ik er toen niet was de tweede keer was ik er toevallig ook niet toen heeft ze me uiteindelijk nog gemaild... maar ik heb er niet meer op gereageerd, ik zie dat niet zo zitten een wild vreemde vrouw in mn huis... die doos wou ik wel hoor maar ik had geen idee dat ze daarvoor helemaal naar mijn huis zouden komen