felicitas

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susanne1979, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Vandaag is Felicitas bij me langsgeweest voor de babydoos.
    Nouja.. leuk pakket.. met dezelfde spullen als bij Lisa en weer een hoop oud papier erbij.
    Deze keer heb ik wel een pakket genomen die ze verkocht.. Bij Lisa wilde ik dat nog niet doen omdat ze er nog niks aan had. Maar het is erg leerzaam en een voorbereiding voor de peuterspeelzaal en de basisschool.
    Er zitten boekjes in het pakket, dvd's kleurtjes ed.. het heeft elke keer een ander thema.
    Binnen 8 dgn kan ik het retour sturen als Mischa het er niets vind, zonder opgaaf van reden.

Het pakket heet "Hoteldebotel " Iemand dit pakket ook besteld??

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Had het ook besteld, maar heb het toch binnen die acht dagen terug gestuurd. Vind het beetje duur eingelijk voor wat er in zit. Het eerste pakket is erg leuk, maar er zitten ook pakketten bij met maar 2 dingen en dat vind ik het geld toch niet waard.
    Ik koop toch liever die dingetjes die ik echt leuk vind, zoals dat klokje en dat met die veters strikken, los! Maar vond het wel grappig.

3. Niet meer actief

suus suus suus.......je bent erin gestonken hoor! hihihi

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Vorige week heb ik bezoek gehad van Felicitas. Ik heb het niet besteld. Ik vind het best wel veel geld namelijk. Daarbij vind ik dat er heel veel leuke boekjes en spelletjes bestaan waarmee je dezelfde thema's kunt bespreken. Die kun je dan los kopen/krijgen op het moment dat je uk er aan toe is.

Ik heb wel een abo genomen op "Kinderen" en het setje van Ducky Beau. Die vond ik zooo leuk :D

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Gupsie: Nee, ik ben er niet ingestonken ik wilde dat al kopen omdat ik het erg leerzaam vind. De vorige keer bij Lisa heb ik het niet genomen omdat we er toen nog niets mee konden doen. Nu kan Lisa er al spelenderwijs meer leren.

@Nala: Setje van Ducky Beau?? Daar heeft ze het helemaal niet over gehad.. vreemd! Nouja niet erg.. anders had ik nog meer geld uitgegeven, hihi

@Eliesja: Hoe heb je het teruggestuurd?? incl. het badjasje en het eerste koffertje en de brief??

6. Niet meer actief

haha.. suus.. het was ook maar een grapje :)

7. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Misschien heeft niet iedere verkoopster hetzelfde bij zich. Het is een heel lief setje in wit/oranje gestreept. Sokjes, broekje, longsleeve, romper en mutsje. Je had het vast gekocht als ze het mee had :p

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha ja Nala.. dat denk ik ook.
    Ik heb het pakket inmiddels aan Mischa laten zien en we gaan het toch terugsturen.
    Niet omdat hij het niet leerzaam vond, maar idd het kost nogal wat.
    Erg vind ik het niet, want ik heb het pakket ook gekocht onder voorbehoud. Zo kon ik aan Mischa laten zien wat het pakket inhield.. is nl wat lastig uit te leggen hoe het eruit ziet en wat de andere pakketten inhouden. Dus morgen gaat het weer op de bus..

@Gupsie.. ja weet ik.. (geen idee waarom ik er dan eigenlijk op reageerde..hihih)

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hebben wel hoteldebotel gekocht...

ik vind het errug leuk!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik was ook helemaal weg van hoteldebotel.
    Wij vonden het te prijzig en aangezien Yassir nog zo klein is wilde we wachten. Ik was deze keer erg koppig en heb niets besteld van allerlei äanbiedingen"die de hostess bij zich had.

Meestal ben ik snel te overhalen :oops: , wordt ik gauw lid hiervan en wil ik dit bestellen etc. Deze keer was ik erg trots op mezelf :D .

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wij hebben hem ook en ik heb er echt spijt van..........ik ben er dus ingestonken. Waardeloos vind ik dat ding. Het neemt veel plaats in en tot nu toe hebben we er nog niks mee gedaan.

Bij Kim had ik 8 jaar terug ook zoiets besteld en weinig aan gehad......

12. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Mij hebben ze gisteren ook gebeld, maar ik was net sem aan het voeden.

Ze stond op de voicemail en vroeg ik haar even wilde terug bellen, waarop ik zei "bel lekker zelf terug"

Maar goed ook dus dat ik niet zelf terug bel, voor mij hoef zo pakket ook niet. Kan ook leerzame dingen zelf samenstellen, doormiddel van tip's van andere moeders, boeken en het internet.

Dan heb je een pakket wat helemaal naar wens is :) ;)

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Haha ik had graag gewild dat ik niet thuis was, toen ze belde, maar helaas..
    Het was nl weer hetzelfde vrouwtje als de vorige keer.. die overdreven "happy" was.. pfff om moe van te worden..
    Maarja..

Ik moet nog even een doosje zoeken om de spulletjes in te doen, zodat ik het weer terug kan sturen.

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bij mij zouden ze ook langskomen maar zat midden in de verhuizing

ze heeft neiuwe afspraak gemaakt maar niet naar me nieuwe adres gevraagd ;)

ik heb het lekker zo gehouden hahaha
    ja wie is hier nu blond? zij of ik :)

15. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    @susanne1979

Ja, wil niet ontevreden lijken, maar ik had ook zo'n overdreven doos.... ze bleef wel anderhalf uur blaten over die fanatsatische aanbieding van Center Parcs en het probeerzakje van Persil...zucht ;) heb alleen de set van Nuby gekocht met de flesjes en zo'n bijtring..... Ik vond Hoteldebotel wel heel leuk, maar veel te duur!!! En je kunt ALS ZE ER AAN TOE ZIJN, zelf toch leuke spulletjes bij elkaar zoeken. Zal me nooit meer aanmelden voor zo'n Zwangerdoos.

XXX

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pffff....breek me de bek niet losss....sjonge heb toen het pakket van kiddo gekocht 17,50 per doos en Luc vindt er geen bal aan....daar erbij dat er video banden inzitten en we alleen dvd speler hebben.....grrrr.....miskoop van de eeuw duss...met Sem zijn geboorte heb ik lekker niks besteld....en ze werd op het laatst errug shaggie omdat ik alles afketste als Niet Nodig Sorrie!! Ik schik zij erg frustie...achjaa....nu vraag ik niets aan wordt ik ook niet gebeld.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb hoteldebotel ook.

Het is idd prijzig maar het is wel heeeeel leerzaam.

En het ligt natuurlijk ook aan jezelf of je tijd vrij maakt om met je kleintje dit te gaan doen. Aan die cdtjes heb je nu ook al wat. Ik laat ons jongetje er lekker naar luisteren en zing dan lekker mee dat vindie helemaal geweldig!

Het kan wel prijzig zijn maar er zit werkelijk van alles in. Ze kunnen zelfs leren veterstrikken. Dat is toch super?!?!

Ik had wel ff een niet happy kereltje omdat ik me ook zomaar had laten overhalen :p Maar dat is zo je ziet iets leuks en denkt JA GEWELDIG!! Maar je bent ook nog zo warrig doordat je nog niet zolang bent bevallen.

Maar toch blijft die set leuk ;)

Deel Deze Pagina