Felicitas

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Cis, May 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik was gewaarschuwd door deze site.. en ik vertelde dus ook gewoon tegen die mevrouw dat velen van haar collega's nogal agressief opdringerig zijn en dat ik daar geen zin in had.
    Ze zei ook meteen dat ik niets hoefde te kopen en dat als ik iets niet wilde zien/uitgelegd krijgen dan moest ik dat maar ff melden.
    Ik vond het stiekem nog best wel gezellig met die mevrouw :D
    En ja ik heb gekocht....

Maar ik zou als ik jou was ultiem wraak nemen door het gewoon bij Felicitas te melden, want het schijnt niet agressief te mogen! (tenminste als ik die dame van hier mag geloven hihihi)

Ik vond trouwens de doos wel erg leuk, had me op een waardeloze doos ingesteld. Er schijnt ook verschil te zijn in dozen, ze ging die van mij even omruilen want ik kreeg een andere van haar.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nou lekker dan bij mij komen ze morgenmiddag ik ben erg benieuwd! als ze bij mij zo achtelijk gaan doen zet ik haar wel de deur uit!

3. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

Jun 6, 2006
    220
    0
    0
    Hier is ze ook geweest. Ze had me wel gebeld voor een afspraak. K wist van te vore al wat ik wilde.. Dat was het fotoalbum. Dus de rest wimpelde ik heel snel af, was ze best door geirriteerd. Pech gehad!

4. tato

tato Lid

Oct 30, 2006
    26
    0
    0
    Wat zat er bij jullie in de doos?

5. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze is gister geweest en ze was heel aardig. ze begreep het dat ik niets nam omdat alles zo duur was. ik heb uiteindelijk wel een bekerzet gekocht die vond ik toch wel erg leuk! daar was ze wel blij om dat ze toch nog iets kwijt kon haha.

6. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Bij mij komen ze zo dadelijk, ik denk dat ik maar niet open doe, ik had er toch al geen zin in ;)

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    de hostess die hier voor de deur stond was echt een 'wijf', oneerbiedig gezegd... erg brutaal en bot, helemaal opgetut maar ze stonk vreselijk naar rook en een grote lading parfum, ze stalde idd alles uit op tafel, scheurde dingen vluchtig open etc etc
    heb niets gekocht, en toen ze eindelijk opgerot was, lag mn hele salontafel en vloer vol met vanalles uit de doos en allerlei verpakkingen die ze opengescheurd had.
    t irritantste vond ik dat mn woonkamer na 2 uur nogsteeds naar haar parfum en rook stonk, BAH

8. lidia

lidia Fanatiek lid

heb vanmiggag een afspraak.. ben benieuwd..

weet dat ik de bon van cp wil en het boek over kinderziektes verder niets nodig dus ben benieuwd hoe ze reageerd!

groetjes

9. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    o, wat erg zeg.
    ze zijn gisteren bij mij geweest en die dame was helemaal niet op dringerig ik dacht nog als je zo doet verkoop je nooit iets...hi hi hi
    heb toch de flessen set aangeschaft.

groetjes susanne

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hier alles goed gegaan,,
    de vrouw die kwam was erg aardig en niet opdringerig..
    heb het boek met kinderziektes gekocht en moeten nig even denken over hoteldebotel koffertjes..
    flessenset vondi ik te duur want ik heb al een boel van avent en dat past ook op elkaars bekers dus heb nog even gewacht..

hoop dat jullie ook een aardige vrouw krijgen..

gr

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Had toen ook dozen gekregen van Felicitas (bijna 2 jaar geleden) de ene toen ik nog zwanger was, toen heb ik Floor het konijn genomen (moest je ook ieds bestellen) en de tweede keer toen m'n dochter was geboren, toen heb ik hoteldebotel genomen.

Dus als ze nu komt neem ik niets ;) ja de dozen haha

jessica

12. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey susanne dan hebben wij vast dezelfde gehad, ik heb ook de flessenset gekocht :)

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hier komt ze ook woensdag, dus ben benieuwd!
    Kan ik ergens al bekijken welke artikelen ze me gaat proberen aan te smeren? Weet iemand dat?

14. lidia

lidia Fanatiek lid

bij mij kwam ze met:

*een boek kind en gezondheid (14,95)over ziektes die je kind kan krijgen en wat je er mee moet.(goed boek heb ik ook en op mijn werk(creche)ook)
    *een centerparks bon,
    *een abbonement op het blad Ook en Kinderen.
    * 3 verschillende boekjes/koffertjes van; Hoteldebotel(249,- euro voor 20 koffertjes)
    Dotje(is nieuw 195,- voor boekjes.)
    en een serie van 10 verschillende boekjes met cd of dvd(149,-)
    en nog een paar kleine dingen, verder verteld ze een boel over de inhoud van de doos...

succes bij mij was ze erg aardig!

ps en de flessenset van nubby(29,95)(was ik nog vergeten)

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    en ze proberen je een verzekering bij de rvs aan te smeren.

Share This Page